blir utskriven imorgon

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1125653 av partyjunkie
blir utskriven imorgon skapades av partyjunkie
imorgon blir jag utskriven från psyk efter att jag varit inlagd i 3 veckor..
kommer nog bli jobbigt. tycker det har varit så skönt att bara softa och fått maten serverad till rummet. har varit mycket för mig själv här. har kollat på filmer på datan. ska väga mig på fredag igen så får jag se hur mycket jag gått upp har bara ätit och sovit här + att clozapinen har viktupgång som biverkan så har nog gått upp en del men ska ta tag i träningen så fort jag kommer hem igen.
Mer
5 år 2 månader sedan #1125654 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet blir utskriven imorgon
Visst kan det kännas lite konstigt att komma hem efter en inläggning. Hur mycket Clozapine har du? Bra att du är hemma.
  • Leloo
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1125655 av Leloo
Svar från Leloo i ämnet blir utskriven imorgon
Skönt att det går och bli inlagd när man behöver det men skönt att komma hem också!! Hoppas det löser sig med viktuppgången för dig.
Mer
5 år 2 månader sedan #1125675 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet blir utskriven imorgon
Lycka till partyjunkie

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
5 år 2 månader sedan #1126029 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet blir utskriven imorgon

Fantasio skrev: Visst kan det kännas lite konstigt att komma hem efter en inläggning. Hur mycket Clozapine har du? Bra att du är hemma.



jag har 300mg clozapin till kvällen
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1126032 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet blir utskriven imorgon
Det blir inte bättre för man lägger in sig, det är lika bra, eller bättre att vara hemma. Som inlagd är det sämre än att vara hemma.

Där har man personal och medpatienter att ta hänsyn till. Hemma är det ingen snokar runt, det gör de som inlagd

Det är mycket bättre att vara uppmärksam på sig själv så att en psykos kvävs redan i sin linda och då går man fri från psykos redan innan den är ett faktum

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.