Varför får man inte rätt till försäkringspengar?

Mer
5 år 2 månader sedan #1127264 av Utomjordingen
Ge fan i mig bara - tål inte sådana som dig!
Mer
5 år 2 månader sedan - 5 år 2 månader sedan #1127268 av Nissegossen
De som har föräldrar och de har betalat för en barnförsäkring innan någon är född och klartecken på att barnet är friskt, fråga era föräldrar om de betalat premier för det och ni har fått en sjukdom är det så att man kan vara förmånstagare till försäkringen men som sagt det är inte alla som tänker på det. Den ni skall prata med är era föräldrar.

Sedan om ni arbetat där er facktillhörighet inom ett LO förbund ja, då har ni genast pengar att hämta
www.afaforsakring.se/privatperson/sjukfo...g/las-mer-och-anmal/

www.afaforsakring.se/privatperson/sjukfo...el-manadsersattning/
Ett Lo förbund ring försäkrings förbundet ni tillhör, till försäkringsrådgivaren denne är expert på de försäkringar som finns på LO området.


Jag är som pensionärsmedlem i mitt fackförbund Livs och därifrån får jag min hemförsäkring gratis Livs betalar premien, det är en vettig försäkring. Detta då jag fortfarande är pensionärsmedlem i mitt fackförbund. Till skillnad mot if. På if lusläste jag villkoren och den olycksfalls försäkring och hemförsäkring var bägge idiot försäkringar för på hemförsäkringen kunde jag slå sönder allt i lägenheten och fått ersättning från hemförsäkringen men om jag skadade mig inte ett rött öre.-


Inom TCO och andra förbund, ja, ni har rätt till arbetsmarknadsförsäkring, men till skillnad mot LO måste ni själva betala premien. Tyvärr. Övriga, kan jag bara säga tyvärr en gång till.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 2 månader sedan by Nissegossen.