Varför får man inte rätt till försäkringspengar?

• Utomjordingen
  • Utomjordingen Profilbild Författare till inlägg
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
05 feb 2019 13:09 - 05 feb 2019 13:11 #1127253 av Utomjordingen
Ja, jag skulle i vanliga fall haft rätt till försäkringspengar flera gånger i mitt liv men som jag aldrig fick! Vad är det för fel på systemet då?

I vanliga fall om jag var frisk och hade arbetat så skulle jag ha haft kanske 10 miljoner kronor mer idag vilket jag inte har idag för jag har inte arbetat.

Droppen är också att jag aldrig fick försäkringspengar... .
Last edit: 05 feb 2019 13:11 by Utomjordingen.

Be Logga in eller Skapa ett konto ansluta till konversationen.

Mer
05 feb 2019 13:12 #1127255 av Geta
Det är nog väldigt få här som fått några försäkringspengar. Det hänger på en själv att söka försäkringspengar.

• Utomjordingen
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
05 feb 2019 13:14 #1127256 av Utomjordingen
Jag har bokat tid till en kurator! Jag står fortfarande i kö efter snart 2 år. Alltså, här i området säger dom att psykiatrin har kraschat så därför.

Mer
05 feb 2019 13:22 #1127258 av wasp
Pengar växer inte på träd precis. Varför gräma dig över försäkringspengar, som du förmodligen inte har rätt till. Du lever ju på din kvinna och köper väl mest av alla här på viska.

• Utomjordingen
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
05 feb 2019 13:25 - 05 feb 2019 13:26 #1127260 av Utomjordingen
Dra åt helvete med dig wasp - du, jag la märke nu att du inte fattar någonting! Du och din djävla mjälte som inte jag har.
Last edit: 05 feb 2019 13:26 by Utomjordingen.

Mer
05 feb 2019 13:31 #1127261 av wasp
Sorry om jag sårade dig. Tycker det jag skrev inte var så farligt. Visste inte ens om att du förlorat mjälten!

• Utomjordingen
  • Hedersmedlem
  • Hedersmedlem
Mer
05 feb 2019 13:35 #1127264 av Utomjordingen
Ge fan i mig bara - tål inte sådana som dig!

Mer
05 feb 2019 13:46 - 05 feb 2019 13:51 #1127268 av Nissegossen
De som har föräldrar och de har betalat för en barnförsäkring innan någon är född och klartecken på att barnet är friskt, fråga era föräldrar om de betalat premier för det och ni har fått en sjukdom är det så att man kan vara förmånstagare till försäkringen men som sagt det är inte alla som tänker på det. Den ni skall prata med är era föräldrar.

Sedan om ni arbetat där er facktillhörighet inom ett LO förbund ja, då har ni genast pengar att hämta
www.afaforsakring.se/privatperson/sjukfo...g/las-mer-och-anmal/

www.afaforsakring.se/privatperson/sjukfo...el-manadsersattning/
Ett Lo förbund ring försäkrings förbundet ni tillhör, till försäkringsrådgivaren denne är expert på de försäkringar som finns på LO området.

Jag är som pensionärsmedlem i mitt fackförbund Livs och därifrån får jag min hemförsäkring gratis Livs betalar premien, det är en vettig försäkring. Detta då jag fortfarande är pensionärsmedlem i mitt fackförbund. Till skillnad mot if. På if lusläste jag villkoren och den olycksfalls försäkring och hemförsäkring var bägge idiot försäkringar för på hemförsäkringen kunde jag slå sönder allt i lägenheten och fått ersättning från hemförsäkringen men om jag skadade mig inte ett rött öre.-

Inom TCO och andra förbund, ja, ni har rätt till arbetsmarknadsförsäkring, men till skillnad mot LO måste ni själva betala premien. Tyvärr. Övriga, kan jag bara säga tyvärr en gång till.

Störst av allt är kärleken. Love is sweet and humble as an Humble bee instead of an Humwee sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV
E-post Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Last edit: 05 feb 2019 13:51 by Nissegossen.

Sidan laddades på: 0.321 sekunder