Att man ångrar sej

Mer
3 år 7 månader sedan #1283795 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Att man ångrar sej
Massa fruntimmer trimmar sina ögonbryn och har lösögonfransar.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283799 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Att man ångrar sej



Nä, nä, bara naturlig om du menar mig, är ännu inte gaddad, mitt ex spelade jag ett spratt för. Var i centrala stan på avenyn en tjej sålde målade tatueringar jag köper denna, det var en ros på höger överarm hon målade på Schablonen och kom hem visade upp min "gaddning" hon sade vad har du gjort? Den är bara målad, ta bort den genast. Gick och tvättade bort den. Först efteråt var hon nöjd.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 7 månader sedan #1283800 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Att man ångrar sej
Björk vad gjorde du då? Förvaltare är vana med det mesta. Om förvaltaren inte är helt jävla slängd så har den människan överseende. Dom jobbar juh med oss psykisk sjuka. Så länge det inte är en polisanmälan så är det lugnt.
Mer
3 år 7 månader sedan #1283996 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Att man ångrar sej

björk skrev: Jag har varit hård för hård mot min förvaltare tills
jag ångrar mej...

känner mig jätte-ledsen!
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

På vilket sätt har du varit hård? Har du skällt på honom? Har förvaltaren beklagat sig? Ibland kan man tro att det är värre än vad det är.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284064 av krokus
Svar från krokus i ämnet Att man ångrar sej

Geta skrev: Är ögonbrynen tatuerade?

Ja. Det kallas "microblading". Min mamma fixade ögonbrynen för ca 10år sedan, innan det blev populärt. Men det är en semitatuering vilket gör att den försvinner efter ett tag.
Mer
3 år 7 månader sedan #1284081 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Att man ångrar sej

Geta skrev: Är ögonbrynen tatuerade?


Jag tror faktiskt att många har tatuerat sina ögonbryn. Tittar man lite i smyg på tjejerna så ser det ut som om de naturliga ögonbrynen är bortrakade.

Mer "normalt" är att plocka och snygga till ögonbrynen och sedan färglägga dem. Då kan det se naturligt ut även om allt är bredare än för ett tag sedan.