ngt som talar för mig..

Mer
3 år 4 månader sedan #1308022 av björk
Ngt som talar för mig i mitt boende.
Är att jag förstört min mående.
Med duschar ideligen. Så det sticker som tortyr.
I Huvud-sak händer då


//jacob 8) :hjärta
Mer
3 år 4 månader sedan #1308025 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet ngt som talar för mig..
Du kanske inte behöver duscha varje dag?
Mer
3 år 4 månader sedan #1308028 av Nissegossen
Låter på mig som tvångsbeteende, så är det så kan du behöva hjälp att komma över det björk! Enklast att tala om det för personal eller läkare. Kan du lova mig att du talar om det för någon där du bor bland personalen? Tvång är aldrig roligt förstår att du lider och att du inte själv kan bryta med ovanan. Det är tråkigt med tvångsbeteende. Har själv inte råkat ut för det, men har sett det på andra det är ett lidande man kan få av denna sjukdom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 4 månader sedan #1308095 av Klanggedin
Svar från Klanggedin i ämnet ngt som talar för mig..
Man brukar må bra av att duscha, kanske han har ångest?
Mer
3 år 4 månader sedan - 3 år 4 månader sedan #1308195 av Nissegossen
Om man tar dusch på dusch kan det ju vara så att han faktiskt kan ha rätt i att det sticker och gör ont i huvudet på honom och han gör det av tvång som han inte kan bryta då det förmodligen också har att göra med i detta så är det fullt klart att det kan innebära ångest som han inte kan bryta med på egen hand

Dessutom får boendet en saftig vattenräkning vilket borde leda till att någon ryar någon annanstans i kommunen ty varmvatten är dyrt.

En känd tortyr är kinesisk vattentortyr en droppe på skallen som inte slutar droppa kan man bli galen på. Vakna säger jag. Jag har god lust att ringa dit. Om någon sitter inne med informationen på boendet reagera ta tag i det.

Rubriken säger ju allt, han vill ha hjälp av någon som talar för honom.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 4 månader sedan by Admin1.