Kränkt

Mer
17 år 3 månader sedan #65746 av Sylviaplath
Kränkt skapades av Sylviaplath
Exakt hur länge får personal i psykiatrin hålla på och kränka en egentligen? Min maktgalna fd psykiater har tydligen hållit på och skrivit inlagor om mig efter att jag inte ens varit hennes patient. Eller ens tillhört kliniken.

Hon är sjuk. Vidrig. En djävla sadist.

Hur länge ska perversa inlagor från henne behöva poppa upp i de mest oväntade sammanhang i mitt liv egentligen.

Kan man begära någon slags 'besöksförbud'. Och varifrån.

Jag hoppas att hon dör. Färska inlagor från döda psykiatrer tas förhoppningsvis som fantasifoster också av andra än mig.
Mer
17 år 3 månader sedan #65756 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet Kränkt
Exempel ur verkligheten. Ur "läkarutlåtande om hälsotillstånd" till försäkringskassan. Moment 22? Bevis för personlighetsstörningen är att inte vilja ha "undertecknad som doktor". Ja.... Läs själva...

Tidigare sjukdomar med relevans för nuvarande medicinska tillstånd
"... psykiskt sjuk släkting"

Objektiva relevanta undersökningsfynd
".... Har vid flera tillfällen upplyst undertecknad om att hon ej längre vill ha undertecknad som doktor..."

Svensk och latinsk diagnos"Personlighetsstörning UNS

Sammanfattning av det medicinska tillståndet samt hur det påverkar funktionsförmågan...
x-årig kvinna med drygt tre års kontakt med psykiatrin. Mycket missnöjd gentemot vårdapparaten. Välbegåvad och verbal men uppfattar sig som missuppfattad"

Kan det förväntas att det medicinska tillståndet förbättras eller att funktionsförmågan kan återställas?
"Pat önskar ej kontakt med undertecknad mera"
Mer
17 år 3 månader sedan #65759 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kränkt
Sylvia! Det hjälper inte att vara bitter! Lämna allt med den läkaren därhän och gå vidare i livet!

Det är bara ett råd!

Nisse

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
17 år 3 månader sedan #65760 av Sylviaplath
Svar från Sylviaplath i ämnet Kränkt
Tack Nissegossen,
Jag skulle gärna följa ditt råd. Om dylikt inte damp ner i min brevlåda och påminde mig.
Jag har bett ett ombud sköta allt kring det här för att slippa ha med det att göra.
Därför blev jag minst sagt chockad.

Jag vill inte ha dylikt skickat till mig från diverse myndigheter. Jag blir arg faktiskt.
Mer
17 år 3 månader sedan #65763 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Kränkt
Förstår dig...

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 3 månader sedan #65765 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Kränkt
Jag kan bara säga, att jag fick reda på att jag hade personlighetsstörning uns via fk! Då bad jag en psykiatrisjuksköterska komma förbi och berätta tillståndet.

Denne person kunde bara säga att det bara är samlade erfarenheter av mig som person som ledde till denna slutsats.

Men jag tycker din Läkare respekterar dig, genom att säga, att du inte vill ha henne som Doktor. Jag tycker du kanske behöver en tolk, som kan tolka txtn åt dig?

Vars är världen på väg?