Vidare angående sjukdomsinsikt

Mer
15 år 1 månad sedan #201745 av Bitte
Ja, det var en läkare för en massa år sen som skrev skizofreni ? i mina jornaler. Jag blev helt tokig när jag råkade läsa det hos en annan läkare som bett om mina journaler av den läkaren. Sen förträngde jag det men jag hade det väldigt jobbigt. Några år senare var jag hos en annan läkare som skrev en remiss till psykiatrin och på den vägen är det.
Mer
14 år 11 månader sedan #214932 av Buster136
och t.o.m betala för det.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 11 månader sedan #214938 av Jocke
Nä, men ware. Storhetsvansinne är kopplad till Nappe och Stalle! Men jag skrev till Steve och sade att man ska bli stor av egen kraft, var det, det du syftade på? Det bästa är ju, om man är naturlig och står med båda fötterna på jorden, då blir man ju jordnära, menade absolut inget om ngn jantelag.

Jag tycker du och Steve inte ska ta åt er så mycket, ni liknar varandra i vissa avseenden. Men jag har inget otalt med dig, ännu i alla fall.

Vars är världen på väg?
Mer
14 år 11 månader sedan #214947 av Drummer

Jocke skrev: Nä, men ware. Storhetsvansinne är kopplad till Nappe och Stalle! Men jag skrev till Steve och sade att man ska bli stor av egen kraft, var det, det du syftade på? Det bästa är ju, om man är naturlig och står med båda fötterna på jorden, då blir man ju jordnära, menade absolut inget om ngn jantelag.

Jag tycker du och Steve inte ska ta åt er så mycket, ni liknar varandra i vissa avseenden. Men jag har inget otalt med dig, ännu i alla fall.


Du vet inte vad du pratar om Jocke. Du kan inte veta hur jag och Ware fungerar. Det kanske är så att vi är kraftfulla och då blir en del människor avundsjuka. Tro att jag är stor. Det är i storhetens lycka man tillslut blir ödmjuk och tvärtom skit.
Mer
14 år 11 månader sedan #214952 av Drummer
I felaktigheter=Inte ödmjuk. I det rätta= Ödmjuk.

Jockes reflekterande via bildlekarna är att han vill få en del att känna sig fel= Det värsta han kan göra=Subjektiv

Det rätta= Bara man själv som vet!!!!
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
14 år 11 månader sedan #214962 av Jocke
Jaså, snackar du skit om mig här också! Vill jag få andra att må dåligt? Är inte det subjektivt själv, så fort ngn försöker prata med dig, så hugger du direkt. Och jag har inga speciella avsikter med bildlekarna, du kan inte må bra nu, Ware/Steve? Varför hoppar du på sådana som inte har ngt emot dig? Jag märkte i vintras, att du kunde komma med hutlösa anklagelser, bl. a har du kallat mig tjallare!

Jag tror inte du förstår konsekvenserna av vad du skriver, jag kännere mig nedvvärderad när du sitter och snackar skit bakom ryggen på mig, och du förlorade nyss din enda kompis, sorry Steve, just nu är du odräglig att ha med att göra.

Det bästa är alltså inte att nämna dig med ngt ord. Du har ju själv sagt, att du hette Jeff tidigare, och andra har påtalat likheter tidigare mellan dig och Ware.

Nu får du allt förklara dig varför du är så känslig, när andra försöker prata med dig?

Vars är världen på väg?