Vad man gjort när man mår dåligt

Mer
13 år 9 månader sedan #321853 av saara
Korall, undrar om du tog kontakt med psykiatrin efter denna upplevelse? Eller hände det inte nån fler gång nåt märkligt? :rolleyes:
Mer
13 år 9 månader sedan #321871 av Saari
Jag har gjort så mycket hemskt när jag mått dåligt att jag knappt vågar tänka på det. De mest konstiga sakerna jag gjort har oftast varit direkt farliga. Det värsta är när man "kvicknar till" och mår bättre och ser tillbaka, oftast så känner jag inte igen mig själv. JAG skulle aldrig gjort de sakerna som jag faktiskt gjort. Men nu pratar vi ju konstiga saker, inte hemska saker...

Många saker som kanske anses direkt konstiga (i alla fall från ett yttre perspektiv) är saker jag gjort för att skydda min omgivning från andra krafter. Ritualer och sådant.
Mer
13 år 9 månader sedan #322006 av Korall
Traxerity:
Ja, det är ju bra att inte lägga sig för symptomen direkt utan att försöka stå över dom, men lite dumdristig var jag då jag visste hur det blivit för mig i mörkret senaste tiden.

Saara:
När detta hände hade jag kontinuerlig kontakt med psykiatrin. Har haft det sedan jag var 19, nu är jag 23. Så jag var redan i smeten & slapp böka mig in, & vi hade sedan länge försökt nysta i & lösa mina psykotiska problem. & jo, hänt en del märkliga saker allt..
Mer
13 år 9 månader sedan #322010 av islaa
supit mig till ett hjärtstillestånd, tagit 100 dagsdoser av nåt ryskt benso, knivhuggit min pojkvän, hoppat genom en fönsterruta och kuttat upp innanlåret.
Mer
13 år 9 månader sedan #322026 av neil
8O