Nån mer som har en tankestörning?

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #24828 av
Jag undrar bara om det är många här inne som har tankestopp el nån slags tankestörning?
Mer
18 år 6 månader sedan #25080 av Admin1
Jag tror att det är ganska vanligt med sådana besvär här. Tankestopp har jag bara haft en gång och det kändes lite obehagligt. Ökat tankeflöde har jag haft oftare och det är mer stressande och handikappande tycker jag. Jag inte haft tankestörningar typ att allting på TV och radio handlar egentligen om mig.
  • JB
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #25101 av JB
Svar från JB i ämnet Nån mer som har en tankestörning?
när jag ligger och tänker försvinner ofta tankarna, kan inte minnas vad jag tänkte på för en sekund sen eller ens 1 min sen blir helt blankt... kan vara rätt frusterande. skenande tankar har jag bara haft ett par gånger och det var ännu värre... fick in hela världen och dess parametrar i mitt huvud samtidigt kändes det som snurrigt värre.
Mer
18 år 6 månader sedan #25105 av Alisa
Det händer mig hela tiden att mina tankar försvinner av sig själv, det är störande för att man sedan minns ingenting. Sedan ibland kommer det upp tankar som inte är mina egna, konstigt och störande.
  • vnv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #25109 av vnv
Svar från vnv i ämnet Nån mer som har en tankestörning?
Tänk en tanke i taget om möjligt. Begränsa intrycken.
Mindfullness!! (Medveten närvaro)
/vnv
Mer
18 år 6 månader sedan #25127 av Jeff
Tankestopp har jag fått några gånger. Oftast i situationer när man är stressad. Jag har svårt att tänka överhuvudtaget då. Ibland när en person ställer en fråga till mig så svarar jag,men sen efter en stund så glömmer jag bort vad det var personen frågade mig. Detta är jobbigt.