Telefonavlyssning

  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
11 år 7 månader sedan #521515 av Fantasio
Jag ska ha gjort mig skyldig till brott som bestraffas med minst två år i fängelse för att polisen ska få avlyssna mig. Jag har endast pratat över telefon om vad jag vill göra, vilket inbegriper hårda tag. Det kanske räcker.

Hade en intressant monolog med flickan till boendestödjare idag och jag såg tvivlet i hennes ögon. Brott har begåtts mot mig. Skamliga förslag från Säpo är inget påhitt. Det blåser snålt på toppen, men jag kämpar för en fri nation, utan internationella organisationer, vilka styr sossarna av idag. Bu för Palme!
Mer
11 år 7 månader sedan #521517 av Geta
Svar från Geta i ämnet Telefonavlyssning
Är det inte du själv som tror att du är så farlig?
Mer
11 år 7 månader sedan #521522 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Telefonavlyssning
Att planera mord och statskupper och liknande ger mer än 2 års fängelse. Sen och andra sidan så har du ju hållt på med detta så länge jag har varit här. Där har inte varit nån polis som kommit och hämtat dig. Vilket är deras jobb om du sitter och planerar olika dåd. Så, nä. De avlyssnar inte dig.

PS SÄPO drev med dig.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
11 år 7 månader sedan #521651 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Telefonavlyssning
Jag tror att du har slarvat med medicinen för då brukar du få liknande tankar. Var noga med att kolla att du verkligen tar medicinen som du har i Apodos.
Mer
11 år 7 månader sedan #521724 av tobbe
Svar från tobbe i ämnet Telefonavlyssning
Låt snutjävlarna arbeta. Dom tycker om det. Vi andra kan ta det lungt och leva på deras skattepengar. Köp lite oxfilè och annat gott och tänk att det här står snuten för så kommer det att kännas mycket bättre.
Mer
11 år 7 månader sedan #521867 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Telefonavlyssning
Idag behöver man inte telefon på samma sätt som förr utan man kan sköta det mesta smidigare via nätet.