När upplever ni störst risk att få psykoser

Mer
9 år 7 månader sedan #689984 av Quinn
Vad lustigt Sanna85. Vi har exakt samma antal inlägg, och det i samma tråd precis efter varann. 132 st. Såg det först efter jag postat. Nej, jag börjar inte se tecken :D , eller? :tänk Nu har jag ett inlägg mer än dig.
Mer
9 år 7 månader sedan #689985 av Richard
Sommaren tror jag, den sommar som passerat har jag varit nära att få psykos 3 ggr. 2 ggr pga. medicinslarv (men jag brukar klara mig en dag utan dem, dock inte numera tydligen), o en gång bara... Ja, bara fick det.
Mer
9 år 7 månader sedan #690029 av Admin1
De flesta får psykos, när de avbryter medicineringen, så risken borde vara högst, den årstid man tenderar att avbryta medicineringen. Själv har jag bara haft en psykos, så jag vet inte hur det är för mig egentligen. Har heller aldrig avbrutit medicineringen.
Mer
9 år 7 månader sedan #690031 av Zoidar
Jag fruktar att få en ny psykos för mina psykoser, speciellt den sista var verkligen allvarliga.

Anchored in Christ ✟

  • Besökare
  • Besökare
9 år 7 månader sedan #690058 av
jag vet inte vilken årstid det kan vara. jag har haft den värsta psykosen när radion pratade med mig på vintern.. så det kanske är vinter men samtidigt så gillar jag vintern och vinter mörkret :s
Mer
9 år 7 månader sedan #690081 av Nissegossen
När november kommer deppar jag. Första Advent brukar förberedelserna inför julen ta fart och då släpper oftast depressionen.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum