TV-programmen

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33417 av Exocet
TV-programmen skapades av Exocet
Ser inte på några program numera. Allt har blivit så konstigt på något sätt. Ska jag ge bort min TV och säga upp licensen? Då sparar jag ju pengar. Tittar lite på Text-Tv ibalnd, men jag mår dåligt av det jag läser.
Bisarra mord, sjukomar, katastrofer etc orkar inte längre.
Det är nog bättre jag ägnar mig åt annat.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33424 av
Svar från i ämnet TV-programmen
Jag har lite samma problem, jag är väldigt noga med att inte se på nyheter eller någon debatt elelr dokumentär (jag älskar dokumentärer, men det är svårt att förutse innan om programmet kommer att innehålla inslag som jag inte klarar av att se)
Inredningsprogram är det enda jag törs se numera. Är alltför rädd för att jag ska få in "dålig information" som leder till starka hopplöshetskänslor, illamående, deppighet och dödsångest :(

Jag tycker att du ska ställa undan Tvn. Kanske i källaren elelr ge den till någon förälder eller syskon eller vän som kan ta hand om den.
Det är onödigt att utsätta sig för något man vet att man mår dåligt av tycker jag.

Jag hoppas att det går bra :!:
Mer
18 år 2 månader sedan #33425 av outspädd
Svar från outspädd i ämnet TV-programmen
Det var jag som skrev det förra inlägget (glömde att logga in :O)
men jag tänkte bara tillägga att Tv.licensen är ju onödigt att ha om du inte har tv. Väljer du att ställa bort TVn så sparar du ju faktisk pengar! Det är ju faktiskt en hel del om året.

Som sagt, jag hoppas att det går bra ^^
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33430 av
Svar från i ämnet TV-programmen
ser aldrig på tv.

meningslöst
  • Axons
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33439 av Axons
Svar från Axons i ämnet TV-programmen
Jag tittar på OS hela dagarna nu. Annars blir det mest nyheter och debattprogram.
Mer
18 år 2 månader sedan #33440 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet TV-programmen
Jag har också fastnat framför OS. Men idag gick jag ut en sväng och det var skönt.