Vart lär sig röst sjukdomar svenska?

Mer
9 år 1 månad sedan #728386 av mumrik
Vad är en trygg familj...
Jag lastar inte min familj för att jag blivit sjuk.
Mer
9 år 1 månad sedan #728395 av sonan
Mer
9 år 1 månad sedan #728396 av Geta
Det var länge sedan som Laing var i ropet.
Mer
9 år 1 månad sedan #728462 av Amandara
Jag skyller inte Heller min familj för min sjukdom....inre sårbarhet i kombination med stress..
Mer
9 år 1 månad sedan #728553 av Nissegossen
Kafé kaos caoscafe.blogspot.se/2013/02/kylskapsmammor.html . var länge granne med Gud på samma gata och i nära granne med Göteborgs Domkyrka och på den gatan låg också Lewi Pethrus stiftelse sv.wikipedia.org/wiki/LP-stiftelsen jag har besökt dem bägge. Kafé Kaos har försvunnit, men man kan se resterna av orden kafé Kaos i och med försöken att få bort texten som var på fönstret.

Kafé kaos representerar kylskåpsmammorna.

Angående Göteborgs Domkyrka frekventerade jag den Kyrkan på 70-och en bit in på 80-talet och var med de ungdomar som var på Jesu vänner i församlingshemmet tvärs över gatan. En del av tjejerna blev nunnor i Svenska kyrkan och hade en tillflyktsplats I Klaradal och syster Lena var en av dem och henne har jag träffat flera ggr på jesuvänner. www.gp.se/nyheter/1.174236-klara ... n-ravlanda www.svenskakyrkan.se/default.aspx?id=770267 Jag har även varit hos Franciskanerna munkarna I Jonsered och en av de som frekventerade Jesuvänner var även på Sjukhuskyrkan på Lillhagens sjukhus.
En av de länkarna berör Björkekärrsförsamling i Göteborg och jag bor i Björkekärrs församling.
Tidigt i mitt vuxna liv blev jag troende.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
9 år 1 månad sedan #728554 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet Vart lär sig röst sjukdomar svenska?
Jag har varit utsatt för hemska personer i min ursprungsfamilj.
Så ja, jag anklagar dem dels för min psykiska ohälsa. Men men.
De röster jag hör under psykos är alltid, alltid på spanska... mitt modersmål.