Ni är alla hjältar!

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34395 av
Ni är alla hjältar! skapades av
Ni som kämpar dag in och dag ut. Ni som inte ger upp. Ni som finner ljus i mörker. Ni är alla hjältar! Ni som har styrka att fortsätta kämpa när livet är som svårast.

Ni som vägrar kasta in handuken, jag bugar mig!

Du är en otrolig människa!
Mer
18 år 1 månad sedan #34426 av frost
Svar från frost i ämnet Ni är alla hjältar!
jag håller med föregående talare!
Mer
18 år 1 månad sedan #34436 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Ni är alla hjältar!
Jag är imponerad särskilt av Nissegossen, som har symptom nästan varje dag, men ändå verkar pigg och ger goda råd och hjälp åt folk här på sajten. En sann hjälte verkligen, som får kämpa.
Mer
18 år 1 månad sedan #34442 av Abzu
Svar från Abzu i ämnet Ni är alla hjältar!
Jag kan inte påstå att jag känner mig som nån hjälte direkt.
Jag är en fruktansvärt dålig förebild
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34445 av
Svar från i ämnet Ni är alla hjältar!
Hjältar gör väl per defintion något för andra?
Mer
18 år 1 månad sedan #34446 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Ni är alla hjältar!
Tack Admin! :lol: Jag kan dock inte påstå att jag är någon hjälte.

För att citera en hög potentat däruppe ovan där så Är jag precis som han, han kallar sig nämligen; Jag är den jag är, eller i samma betydelse; Jag är sådan såsom den jag är.

Det kan alla människor säga om sig själva och det man är i grunden kan ingen ta ifrån en själv.
Jag kan bara säga att jag själv är inte han, men han är alltings ursprung på denna planet.

Och vi är alla av samma skapelse så jag kan inte säga att jag är annorlunda än någon annan. Alla vi som skriver här är något udda och vilsna själar, så sammanlagt är vi alla STORA hjältar, ingen nämnd och ingen glömd, en stor kram till er alla.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum