"Skratt anfall"

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #37276 av
Skratt anfall" skapades av
Är det någon annan än jag som får"skratt anfall"?
Mer
18 år 3 veckor sedan #37285 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet "Skratt anfall"
Jag tror att vi har avhandlat ämnet tidigare en gång. Jag vet en med schizofreni som plötsligt kan få skrattattacker när som helst. Det kan vara handikappande när man är ute bland folk.
  • osso
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #37295 av osso
Svar från osso i ämnet "Skratt anfall"
Tänkte han på nåt roligt då? Jag kan skratta om jag går och tänker på nåt roligt. Jag blir så inne i mig själv och det jag tänker på så jag börjar skratta. Fast när jag gör det så väcker jag ju mig själv och upptäcker att jag är bland folk.

Maj
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 veckor sedan #37300 av
Svar från i ämnet "Skratt anfall"
Är själv lite kluven där, när jag mår sämre kan jag bli sne på att alla ler och skrattar runt omkring en, känns som de skrattar åt en. Och sen kan jag bli euforiskt lycklig, då jag själv går och ler som en fåne och tycker synd om alla som inte mår som jag själv gör.
Mer
18 år 2 veckor sedan #38009 av Angel
Svar från Angel i ämnet "Skratt anfall"
Jag är inte schizofren men kan få extrema skrattanfall lite då och då ändå. De brukar vara upp till femton minuter med bara jättekorta pauser emellan för att hämta andan. Det är egentligen jättejobbigt för jag kan inte kontrollera dem på något sätt. Jag kan skratta åt en fjäril, gräste, moln vad som helst. Fast sen gillar jag ju att skratta också. I lagom mängd.
Kram /Angel
Mer
18 år 2 veckor sedan #38011 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet "Skratt anfall"
Att skratta lär vara nyttigt... det ska frisläppa ämnen som gör att man mår bra...