Vad hände när ni blev psykotiska?

Mer
7 år 3 månader sedan #901282 av memphis
ja, det har jag gjort i stort sett hela tiden. men för mig tar inte medicinen bort allt. jag har alltid förföljelseidéer men inte riktigt så fantastiska o storslagna längre. mer vardagsjävulskap.
Mer
7 år 3 månader sedan #901286 av Amandara
Jag blev psykotisk trots att jag ätit neuroleptika i många år....överraskande
  • lonely
  • Besökare
  • Besökare
7 år 3 månader sedan #901333 av lonely
Svar från lonely i ämnet Vad hände när ni blev psykotiska?
Jag la mej i fosterställning vid första insjuknade! Låg så en hel dag! Grät och var vettskrämd! Gömde mej under täcket i flera veckor!
Mer
7 år 3 månader sedan #901431 av Admin1
Har bara haft en psykos och jag förstod själv att det var psykos efter 1-2 dagar och sökte frivillig vård. Var inlagd 1-2 veckor.
Mer
7 år 2 månader sedan #901829 av Cosmos
Jag hade ett långt insjuknande, ungefär ett år. Från början tänkte jag på döden hela tiden och fick panik. Sedan på sommaren därefter insjuknande jag snabbt. Det kryllade av insekter inuti min kropp. Kackerlackor och gud vet allt. Tyckte att jag lättade från jordens yta och gick och höll i mig hela tiden i det som var i närheten. Stridsplan på himlen sänkte sina missiler över mig. Solen blev liksom svart och giftig och den tog mig in i ett evigt mörker. Människor blev otydliga och befann sig långt bort ifrån mig. Svårt att beskriva det hela.
Mer
7 år 2 månader sedan #901835 av MsTibbs
Slutövning i lumpen. Överbelastning förmodligen, även om det började på övningens första dag.