Diagnosen

Mer
5 år 4 veckor sedan #1140370 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Diagnosen
Jag får konstiga tankestörningar om en miniräknare jag köpte till min pappa på farsdag på ica. Tex att numret man knappar in får nån i pengar eller så många kilo kött får nån det kan vara allt från 50 till 150 eller att köttet egentligen var människor. Eller att så många kilo man är så gammal kommer man bli.
Mer
5 år 4 veckor sedan #1140577 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Diagnosen
Det med miniräknaren är vanföreställningar och inte tankestörningar.
Mer
5 år 4 veckor sedan #1140696 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Diagnosen
Jag kanske har negativa symton, tex när jag skulle raka benen idag, vilket jag bara gör en gång i månaden, så tänkte jag satanistiska tankar. Tex att nån skulle klippa av nån fingrarna och sen tvinga personen att äta bajs, att det skulle komma blod ur nåns mun, att nån skulle bli strypt, att nåns mamma skulle gråta i 100 år, att nån skulle brännas på majbålet osv. Men jag sa det i alla fall inte högt. Skönt att det gick över i alla fall. Svårt att koncentrera mej när jag rakade benen i alla fall.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1140718 av Geta
Svar från Geta i ämnet Diagnosen
Har du mycket hår på benen. Tycker att det har minskat med åren på mig.
Mer
5 år 3 veckor sedan - 4 år 11 månader sedan #1140784 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Diagnosen
Geta, Ja jag har mycket hår på kroppen. Men inte lika mycket som killar. Brukar inte raka ryggen tex använder bara baddräkt när jag är på stranden på sommaren. Rakar också armarna en gång i månaden. Smalbenen en gång i månaden, på sommaren benen en gång i veckan. Armhålan rakar jag varje dag till varannan dag och underlivet en gång i veckan hela året. (to much information hehe)
Last edit: 4 år 11 månader sedan by Rrusheflower.
Mer
5 år 3 veckor sedan #1141667 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Diagnosen
Nu har jag varit medlem på Viska i 10 månader och skrivit 427 inlägg och blivit Guldmedlem.