Försämras om kvällarna

Mer
5 år 6 månader sedan #1092009 av Nissegossen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
5 år 6 månader sedan #1092169 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Försämras om kvällarna
Jag fick faktiskt en skiva av syrran med pianomusik, tror jag det var. Rätt länge sen, den hittar jag aldrig i röran hemma. Det bästa måste väl vara att ligga i sängen och lyssna, men jag har bara datorn att spela skivor i.
Mer
5 år 6 månader sedan - 5 år 6 månader sedan #1092219 av Klanggedin
Kvällarna är sämst. då är man trött och det finns inget att göra.. praktiskt men tråkigt :)
Snarast så att man inte har nog med energi att göra något med kvalite :)
Last edit: 5 år 6 månader sedan by Klanggedin.
Mer
5 år 6 månader sedan #1094968 av Rrusheflower
Ibland får jag en handikappande känsla vilket blir som vad dåligt.
Mer
5 år 6 månader sedan #1094974 av Vierja
Svar från Vierja i ämnet Försämras om kvällarna
För mig är det säsong ändringar som får mig må dåligt, våren/hösten. Nästan som jag vet när det blir säsong skift av bara känna hur stressen o ångesten ökar. Under mer turbulenta tider så hade jag också svårt med kvällarna. Under dagen kunde jag försöka ignorera röster o så genom att va aktiv. Men sen var man där helt ensam med sina tankar till kvällen/natten. Värst är det om man har ingen man kan sms/ringa till, tankarna bara skenar iväg annars.
  • Fantasio
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • Ich bin der Bub vom Thüringen
Mer
4 år 3 månader sedan #1215628 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Försämras om kvällarna
Det är inte sunt att sitta uppe om nätterna och uggla. Jag är uttråkade, men vill inte gå och lägga mig. Jag tar alla mediciner om kvällen, det börjar bli dags för det. Ett dygn utan medicin, det sätter kanske sina spår.