Någon mera än mig som blivit flyttad till annan värld under pågående psykos?

Mer
4 år 9 månader sedan #1166767 av Admin1
Vid psykos ändras din uppfattning av verkligheten. Verkligheten har inte ändrats utan bara din uppfattning av den. När psykosen upphört ser du verkligheten på rätt sätt igen.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166771 av Nissegossen
Admin din förklaring håller inte.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1166776 av Pg
När jag var psykotisk kunde jag höra röster från andra sidan. Jag försökte ta mig till den världen
men lyckades inte.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166782 av Nissegossen
Känns som om jag är modererad innan man släpper igenom vad jag skriver!

Jag hör röster varje dag, men jag betraktar det som icke sjukligt. Jag är bara idag rösthörare

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 9 månader sedan #1166784 av Lelle
Vi kom hem från hamnkrogen cirka kl 19:55. Från kl 20:05 låg jag i sängen för att ha vaknatt. Jag hade ingen musik på. Och 202 minuter senare (3 timmar och 22 minuter) så blev jag flyttad till en annan värld. Och klockan var då 23:27 på kvällen, 33 minuter återstod av 11 september. Efter 00-tiden den 12 september tog jag en rundtur i huset på natten. Klockan 4 på morgonen var jag fortfarande och vaken. Det blev ingen sömn den natten.
Mer
4 år 9 månader sedan #1166789 av Cosmos
Tror att känslan av en annan värld är psykotisk. Jag kan bara härröra från mig själv. Det gick från ett ögonblick till ett annat. Visserligen hade jag en lång period innan där jag var deprimerad och bara söp. Min kompis släpade iväg mig till psykakuten mer än en gång. Men när jag blev inlagd p g a min parallella värld kom hon aldrig och hälsade på mig...