alkohol efter psykos sjukdom

Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220125 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet alkohol efter psykos sjukdom
10, 5.2:or och benzo.. Var rädd om dig Rickard. Det är helt klart smartast att hoppa över pillerna när man dricker.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Last edit: 4 år 3 månader sedan by zoegas.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220131 av memphis
Jag tyckte om att blanda några glas vin med sobril. Kallade kombinationen vinobril. Men jag har slutat göra det nu efter Nissegossen ihärdiga varningar. Det blir värre snefylla på quetiapin och alkohol tycker jag. Det kanske inte är farligt men det är obehagligt. Vinobril är ju bara behagligt.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220142 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet alkohol efter psykos sjukdom
Busgroggen är ju alkohol och Rohypnol. Kan slå väldigt fel också. Visste förresten inte att Seroxat/paroxetin är farligt med alkohol. Jag har ju detta. Men just nu dricker jag inte alls.
Mer
4 år 3 månader sedan - 4 år 3 månader sedan #1220146 av Richard

zoegas skrev: 10, 5.2:or och benzo.. Var rädd om dig Rickard. Det är helt klart smartast att hoppa över pillerna när man dricker.

Ja, jag hoppar för det mesta Iktorivilen när jag dricker mycket, somnar ändå o har ingen ångest dagen efter. Eller jo, allt över 7 st 5,2'or ger bakfylla! Men Iktorivilen sitter ju i sen dagen innan. Imovane sitter inte i så länge i.a.f. Men jag testade en gång, när jag hade fått Stilnoct då Imovanen var slut, att dra i mig 10 st 10 mg, o 8 st 5,2'or. Men det hände inte så mycket... Spårade inte alls ur...

Cosmos skrev: Busgroggen är ju alkohol och Rohypnol. Kan slå väldigt fel också. Visste förresten inte att Seroxat/paroxetin är farligt med alkohol. Jag har ju detta. Men just nu dricker jag inte alls.

När jag missbrukade som värst tog jag t.ex. 20 st Rohypnol 1 mg, tillsammans med en 75'a sprit. Var inga problem. Visst, jag blev ju snurrig o vinglade samt snodde nån annans skor eftersom jag inte hittade mina egna, men inte värre.

Men en polare fick idén att vi skulle lägga flunitrazepam i en annan polares drink för att se hur han skulle bli. Han blev alltid så extremt aggressiv när han drack, så vi skulle se hur han blev om vi la flunitrazepam i hans dricka... Som tur var blev vi stoppade av en fjärde polare!
Last edit: 4 år 3 månader sedan by Richard.
Mer
4 år 3 månader sedan #1220177 av Richard

memphis skrev: Jag tyckte om att blanda några glas vin med sobril. Kallade kombinationen vinobril. Men jag har slutat göra det nu efter Nissegossen ihärdiga varningar. Det blir värre snefylla på quetiapin och alkohol tycker jag. Det kanske inte är farligt men det är obehagligt. Vinobril är ju bara behagligt.

Vinobril är inte farligt, du dör inte av det, trots Nissegossens inlägg om lappar på stortån med "Valiumintoxikation". Såvida du inte börjar ta typ uppåt 500 mg Sobril eller liknande...
Källa FASS: www.fass.se/LIF/startpage?userType=0

Det kan dock påverka toleransen, att du behöver mer Sobril om du partajar på dom för mycket. Men 25 mg Sobril o en flaska vin är ingen fara!
Mer
4 år 3 månader sedan #1220180 av memphis
Ok Richard, tack det var ju riktigt goda nyheter! :)