Original

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan #1228853 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Original
jag hejjar också på pundare och alkisar. stannar och snackar ibland. senast var det nån jag arbetat med och nån ny snubbe som var med han som frågade om jag ville köpa en kossa för 35.000kr men så kom jag på att det är säkert för att kolla om jag hade pengar och han kke hade en skuld så jag sade att jag inte har så mycket pengar, trots att jag insåg att det säkert skulle verkat som en uppenbar lögn.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228900 av krokus
Svar från krokus i ämnet Original
I mitt område finns det rätt många som inte jobbar (dagtid). Tror inte att jag ses som ett original.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228946 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Original
Jag är nog lite av ett original. Ser ut som hej kom o hjälp.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228951 av Clean
Svar från Clean i ämnet Original
Folk har alltid snackat sen begynnelsen. Jag brukar veta vad det är som snackade om mej. När jag pratar med människor får jag det bekräftat när dom pratar eller jag ställer en fråga eller två om jag är osäker exakt vad det är, kan va flera saker samtidigt. Jag blir förvånad hur mycket information man får igenom att ställa frågor. Oftast är det dom arroganta och självsäkra som avslöjar sig. Tex arroganta läkare som vet alltid bäst och lyssnar på ingen. Det är värsta berättelsen man som man kan få.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by Clean.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228955 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Original
Man kan göra bort sig fett som psykotisk.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229135 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Original

PsychoWard skrev: jag hejjar också på pundare och alkisar. stannar och snackar ibland. senast var det nån jag arbetat med och nån ny snubbe som var med han som frågade om jag ville köpa en kossa för 35.000kr men så kom jag på att det är säkert för att kolla om jag hade pengar och han kke hade en skuld så jag sade att jag inte har så mycket pengar, trots att jag insåg att det säkert skulle verkat som en uppenbar lögn.


väldigt märkligt. bara nån timme efter att jag skrev ovanstående inlägg så gick jag till torget för att posta och köpa ett par öl. när jag vart i mataffären så hejar en snubbe på mig som satt på parkbänken som jag inte träffat på flera år och som jag faktist lär ha tänkt på när jag skrev inlägget då han är en av de få som jag stannar och pratar eller kan sitta och tjöta med i timtal på parkbänken. vi gick i samma årskurs i gymnasiet dessutom och han har varit hemlös i perioder men bott i en annan stad nu flera år och möjligen har han flyttat hit till hemstan igen. vi satt iaf och tjötade ett par timmar på parkbänken igår och han fick även sova på soffan.

och med "original" menas väl i princip om man har för vana att göra bort sig offentligt eller iaf "på stan" och det kan jag nog säga att jag gjorde igår. en vakt skulle uppenbarligen få bort oss från parkbänken vi satt på inomhus så han gick fram och knuffade på min kompis eller iaf var orättvis mot honom (då det lär var jag som var högljudd) och som svar på när jag frågade vakten vilken lag som han syftade på "riksdagen.se" säger han så blev jag nästan förbannad. tur att han var blåögd. "VEM RÖSTAR DU PÅ EGENTLIGEN? " sade jag bla
Last edit: 4 år 2 månader sedan by PsychoWard.