Körkort

Mer
4 år 1 månad sedan #1234458 av salig
Svar från salig i ämnet Körkort
der tok ar jabs!
Mer
4 år 1 månad sedan #1234471 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Körkort
Ingen läkare har haft några frågor om körkort, dock frågade en, säger en om jag hade pilotlicens svaret var nej. Jag har körkort sedan före jul 1968 är född i augusti 18 år 68 generationen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 1 månad sedan #1234522 av wasp
Svar från wasp i ämnet Körkort
Haft körkort sedan 1973 och ingen har ifrågasatt det!
Mer
4 år 1 månad sedan - 4 år 1 månad sedan #1234531 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Körkort
På den tiden från man klarat uppkörningen fick man vänta 3 veckor på posten tills man fick körkortet det skulle tillverkas sedan hämtas ut personligen på posten. Under tiden fick man inte köra alls, inte om man inte hade körkortet att visa upp. Man fick inte övningsköra för man hade ju klarat körkortet och då fick man inte övningsköra. Tog mitt på första försöket. Första gången blev bilskoleläraren rädd jag skulle svänga ut på en gata från en annan han tyckte jag hade för hög fart för svängen, men jag vet ju det, men klarade av svängen utan att ställa till skada på något sett. Efter körkortet tog jag mig till bilskolan och överlämnade en flaska armagnac sv.wikipedia.org/wiki/Armagnac Jag skaffade flaskan genom en äldre kompis fick inte lov att köpa ut på systemet förrän jag blev myndig 21 år gammal. Han tog tacksamt emot den

En god cognac skall man njuta av ren. En lite sämre blandar man med Cocacola gott!

En god Cognac är stark. 72% en Armangac håller 55% www.systembolaget.se/fakta-och-nyheter/sprit/cognac/

www.systembolaget.se/fakta-och-nyheter/s...ter/brandy/armagnac/

Den vanligaste procent enheten på sprit på Systemet är 40% sprit

Mer om alkohol och systembolaget
sv.wikipedia.org/wiki/Systembolaget

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234563 av memphis
Svar från memphis i ämnet Körkort
Recard klarade nyss körkortet trots diagnoser. Vet inte exakt vilken diagnos han har dock. Tror inte det är schizoaffektiv. Han behövde ett läkarintyg.
Mer
4 år 1 månad sedan #1234565 av Geta
Svar från Geta i ämnet Körkort
Det var väldigt få som klarade B-körkort förra året med eller utan diagnos.