mår dåligt

Mer
17 år 6 månader sedan #51600 av Katt
mår dåligt skapades av Katt
var borta några dar trevligt men jobbigt.grät vid några tillfällen. men ingen av de jag reste med såg något.hörde även röster.Har en kille som jag umgås med .vet inte hur jag villha det med honom.ibland känns det som jag tycker mycket om honom. ibland vill jag inte veta av honom.

mitt humör och mående växlar väldigt. kan skifta flera gånger om dan.Ibland känner jag mig som flera olika personer.även om jag inte har den diagnosen. flera anhöriga och nära bekanta hart sagt att de tror jag har det.Men jag har ju förutom schizoaffektiv sjukdom även Borderline. det är kanske den som spökar.
Mer
17 år 6 månader sedan #51601 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet mår dåligt
Dissociativa upplevelser är vanliga även vid borderline, även om splittringen då inte brukar vara lika stor som vid dissociativ störning...

Tråkigt att du haft det jobbigt några dagar... det är rätt vanligt att man kan ha blandade känslor inför en person... både tycka om och irritera sig på personen...

Hoppas att du får en lugn och skön helg nu...
Mer
17 år 6 månader sedan #51602 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet mår dåligt
Det är nog din Borderline som spökar! Skulle nog åtminstone tro det!

Var rädd om din pojkvän, han klarar kanske inte av så mycket han heller!

Har själv bott ihop med en som har diagnosen borderline i 14 år! Så jag är i.of.s ganska van!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum