Den 9 juni 2018 befann jag mig i en annan civilisation!

Mer
3 år 10 månader sedan #1260798 av Nissegossen
Tack för det, men det har varit många års tänkandet, det att koppla ihop Jesus vi ser i Bibeln och den verklighet vi har runt oss har mognat fram och de pusselbitarna får man genom bibeln, tänk på att Jesus säger jag gör allting nytt, det är bara att acceptera den nya verklighet man hamnar i. Vi är alla med vår ande med vår kropp och så lång vår själ är kan vi vandra i det kan vi ha gjort slut på oss själva, vilket vi inte bör göra ty den kropp som är död, kan vi inte gå till med vår ande i själen och då kan vi inte ta oss vidare. mitt råd i detta tala inte högt om detta, människor du berättar för, kan inte förstå dig, mitt råd, ligg lågt med det

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1260816 av Pimed
Kurt Cobain sa - paranoia its a finer scale of reality!
Mer
3 år 10 månader sedan #1260933 av Admin1
Synd att du inte fotade lövhögar och annat för då hade du haft bevis? Såg dina föräldrar detta också.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261000 av Vatten
För min egen del tycker jag att tex Ingemar Bergman har starka drag av det som kallas Schizofreni, han omsatte sina demoner och fick ut sina visioner, förutom att plågas av dem och gå, gå, gå, långa promenader ofta och långt. Med en god och skyddad barndom, såväl som ålderdom med hushållerska osv så höll han sin över ytan

Löv och love, evolution in the konsol.
Sträck upp din vågmottagare och rikta dem mot källan - Bladet och solen
Klorofyllmolekylens extrema likheter med hemoglobinet. pirret i molekylen

De flesta som går vilse kommer inte bättre tillbaka
Alla som inte gått vilse behöver de som går vilse
ty de är de som hittar nya vägar

De flesta som hittar nya vägar går det åt helvete för
Så tron om projektionen betyder allt
för alla överallt

Tron på projektionen är det dyraste vi har
tron på verklighetsbilden

Ugh, jag har svadat, kanske snart även badat

Ibland går det dock att påvisa märken från den interna projektionen vilka avsatts som satslära på andra sidan. Sålunda kan dessa simmare gå i mål hos de rättsforensiska intressenterna fruktsamt och väl i konklusiv mening! Men lite ståndaktig satslära uppåt väggarna, är det utan tvekan!

Allt är dock inte konkret upplysande även om en del avlägger handtrallans rallare i lampskärmen

Själv har jag ingen direkt uppfattning om vad jag gjorde eller befann mig den 9 Juni 2018


Liknande källor olika bilder
Last edit: 3 år 10 månader sedan by Admin1. Orsak: Ändrat bildstorlek till 300px.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261002 av Geta
Lasse Åberg gillar den här boken men det gör inte Ingemar Bergmans dotter:

Mer
3 år 10 månader sedan #1261003 av Maxjohan1983
Jag vill ha en hushållerska. En alltiallo.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln