Hoppas?

Mer
3 år 10 månader sedan #1261776 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hoppas?
“Bedjen, och eder skall varda givet; söken, och I skolen finna; klappen, och för eder skall varda upplåtet.”
‭‭Matteus‬ ‭7:7‬ ‭ (1917 års Bibel)
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261778 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hoppas?
Testade ett nytt preparat. Latuda var det. Fungerade inte tillsammans med mina mediciner för ADHD. Jag blev väldigt förvirrad på just den kombinationen. Men nån gång där nånstans märke en märkbar förändring på mina vanföreställningar för första gången med latuda. Att det blev mycket lättare och pga det så blev det lättare socialt att hänga med folk utan större problem. Vilket jag annars har.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261842 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Hoppas?
Gå ur med ADHD medicinen i samförstånd med läkare ansvarig för ADHD behandling. Det är klart som korvspad att du ska hugga tag i det halmstrå som Latuda gav dig det kan ju bli till en hel kärve. Det kan vara så att Latuda kan göra att du slipper ADHD medicin. Frisk vågat, hälften vunnit.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 10 månader sedan #1261854 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Hoppas?
Jag kan inte ändra medicineringen. Jag får redan två antipsykotiska gör det mycket värre att sluta med för att ta latuda. Tex så det värsta jag vet är telepati vilket tar bort det. Sedan sömnen. Dessutom kan jag inte sluta med narkotika klassade läkemedel för då börjar jag igen med olaglig narkotika.
Mer
3 år 10 månader sedan #1261912 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hoppas?
Ett sätt som fungerar är att hålla sig till sanningen. I samtal med vården är det knepigt, men så man skall göra.

Jag har ju också gjort fel mot personer. Inte vill jag vittna falskt. Vet inte hur jag skall fixa det.
Mer
3 år 10 månader sedan - 3 år 10 månader sedan #1261918 av notwoodstock
Svar från notwoodstock i ämnet Hoppas?
Buddisterna tror ju att allting återverkar. Tror jag.

Men man kan ju vara kristen. Och det var ju inte lätt att förstå,

Så många sekter...
Last edit: 3 år 10 månader sedan by notwoodstock.