Vem är medial härinne?

  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1274437 av Pimed
Vem är medial härinne? skapades av Pimed
Önskar att ni berättar det som ni kan eller vill berätta om det. Människor säger jag är medial men jag tror det är pga min schizofreni. Jag ser ibland döda människor. Dom kommer och vill berätta olika budskap. Men jag tror det är bara hallucinationer. Jag har juh tagit mycket olika hallucinogener. Tex LSD och svampar. Som var mestadels som jag tog utom cannabis. Sedan har jag träffat olika profeter och gudar. Bland annat Jesus. Som jag såg så som man ser lika tydligt andra människor som man möter. Han var tre meter hög och pratade telepatiskt. Sedan runt honom och mej flög det som kanske kan kallas änglar. Dom hade vingar iaf. Men jag tror det var bara hallucinationer. Omöjligt att det skulle ha varit Jesus. Varför skulle han komma till mej? Men det var häftigt iaf.
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1274474 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vem är medial härinne?
Tror inte heller det var Jesus, tvivlar på att han skulle vara 3m lång, är som du tror en hallucination.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1274476 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vem är medial härinne?
Ingrid64Marie är du medial?
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1274481 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Vem är medial härinne?
Medialt utvecklad är jag inte, har kvalikation att kunna utveckla det med hjälp. Är född med en väldigt hög intuition, skicklig på att läsa kroppsspråk. Neuroleptika blockerar tar bort en del av din känslighet, har ofta fåtmed en t höra av de som utmålar sig att vara mediala att jag är medial har alltid tagit det med en nypa salt, känner inget större behov av att vara medial i nuläget, ingen bra kombination när man är shizoaffektiv min förra läkare sa att jag behöver ta neruoleptika som skydd mot att känsligheten är för, har för för att känna in och jag kan hålla med, det dränerar dig, då är det bättre att ha en blockad till skydd du får lite distans till det du tar in och det går atomatiskt.
  • Pimed
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
3 år 8 månader sedan #1274488 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Vem är medial härinne?
Jo jag har oxå en blockad för min känslighet. Det är pga min känslighet som jag känner empati och har jag det öppet och någon trampar på min känslighet förlorar jag min empati. Därför har jag en blockad. För jag vill inte att det ska gå så långt. Men vissa krossar blockaden och sparkar, trampar och slår på min känslighet och då vill jag bara slå sönder och samman och bitar idioten ifråga. Jag blir helt jävla galen. Och ingen förstår varför. Jo för att det sker bara på så dolt sätt så det blir bara jag som förstår. Och jag får skulden för alltihopa.
Mer
3 år 8 månader sedan #1274490 av Lejonhjärta
Ja, jag är nog rätt medial. Mer förr än nu, dock. Såg ofta andevarelser som barn, men sedan när jag blev sjuk så visste jag inte riktigt vad jag skulle tro om min barndoms syner. Kanske var fel i huvudet på mig redan då? Man vet ju inte.... Svårt. :tänk