är detta vanliga symptom av schizofreni?

Mer
3 år 2 månader sedan #1319888 av Drummer
Enligt läkarna på psyk är jag friskförklarad! Jag går enbart på Seroquel som är en sömnmedicin för mig! 
Mer
3 år 2 månader sedan #1319892 av Geta
Drummer,

Du har inte verkat särskilt psykiskt frisk här på Viska senaste tiden. Du har klättrat på väggarna. Nu kanske att det har lugnat ner sig något.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1319895 av Nissegossen
Det här vid personlighetsstörning skulle motivera en psykiatriker att ställa diagnosen Schizofreni.
Dock kan det vara Personlighetsstörning Sidan 69 här Då SPF (Svenska Psykiatriska Föreningen)
www.svenskpsykiatri.se/wp-content/upload...drom-F%C3%84RDIG.pdf

Väljer här att försöka hjälpa dig att få hela adressen gör den obrukbar genom att ta bort ett w fyll i den klistra in i adressfältet. Får hoppas trixet hjälper
ww.svenskpsykiatri.se/wp-content/uploads/2019/12/Personlighetssyndrom-FÄRDIG.pdf

Hjälpte ingenting

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Nissegossen.
Mer
3 år 2 månader sedan #1319898 av Drummer
Tycker så att jag lugnat ner mig Geta! Min läkare på slutenpsyk märker att jag är en mästare på att läsa av min omgivning på ytan. Går jag in i ett litet rum där det sitter 8 pers så tar det inte lång tid innan jag läst av dom på ytan: 
  • Hope
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1319904 av Hope
Välkommen till viska. Vägen att få kontroll över sitt liv igen efter insjuknandet. Är fungerande mediciner tex antipsykotiska och/eller antidepressiva. Vissa andra kan även behöva sömnmedel, lugnande och lithium. Många av oss har testat säkert ett tiotal olika mediciner innan vi hittat rätt medicin som fungerar.
  • IM
  • Besökare
  • Besökare
3 år 2 månader sedan #1319905 av IM
Alla människor läser av ytan, det är ju det som visas.
Välkommen elillinia.