Vad stressar dig?

Mer
3 år 1 månad sedan #1325184 av mopa
Svar från mopa i ämnet Vad stressar dig?
Att gå utanför dörren är stressande.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325252 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Vad stressar dig?
Oväntade problem, som krånglande datorer brukar innebära stor stress.
Mer
3 år 1 månad sedan #1325255 av Drummer
Svar från Drummer i ämnet Vad stressar dig?
Detta med arbetsträning stressar mig för jag måste få tillbaka Clozapine först eller Solian. Hoppas ngt av dessa preparat kan minska min depression och ångest samt paranoia. Paranoian har visserligen mycket med ångesten att göra. 
Mer
3 år 1 månad sedan #1325258 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Vad stressar dig?
Kassan i affären alla andra i kön väntar på sin tur, svårt att skynda på, om det är något tar det bara upp tid. Därför vill jag göra allt i min egen takt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 1 månad sedan #1325280 av krokus
Svar från krokus i ämnet Vad stressar dig?
Det som stressar mig är bland annat när jag har ställt ett alarm för att gå upp på morgonen. Då drömmer jag om och om igen att jag försover mig. Det hände EN gång när jag jobbade förut, att jag glömde ställa alarm kvällen innan. Ändå stressar det mig så mycket.

Annars är det främst människor som stressar mig, speciellt andra hundägare, eller föräldrar till småbarn. Eller människor som hostar! Den stressen har kommit senaste året (alla vet nog varför).

Drummer skrev: Detta med arbetsträning stressar mig för jag måste få tillbaka Clozapine först eller Solian. Hoppas ngt av dessa preparat kan minska min depression och ångest samt paranoia. Paranoian har visserligen mycket med ångesten att göra. 

Va? Har du inte bytt till Solian än?
Mer
3 år 1 månad sedan #1325284 av Richard
Svar från Richard i ämnet Vad stressar dig?
Det med alarm på klockan kan stressa mig också, så att jag inte kan somna. I natt har jag inte sovit nått, men det berodde inte på det. Men det kan hända om jag t.ex ska upp kl 07:00, o jag inte har somnat innan 01:00, så tänker jag; Jag måste somna, o så blir man mer stressad ju längre tiden går, tills man ger upp o går o sätter på kaffe istället.