diagnos o sånt

Mer
17 år 5 månader sedan #55099 av Jaga
diagnos o sånt skapades av Jaga
hmm jag har inte riktigt fått någon diagnos, de enda jag vet är att jag fick en psykos när jag slutade med droger, det var ca 1 år sen. jag tror faktist att jag blev mer deprimerad när jag kom ut ur pyskosen, för jag var glad nästan hela tiden och trodde jag var bäst i världen på allt, och började äta nozinan och risperdal. Just nu är min medicin slut och jag tror jag är inne i en psykos, jag hör massor med röster överallt, kan inte riktigt skilja på om de e mina gamla vänner där uppe i de blå eller om det är utanför mitt hus, är ganska rädd den här sekunden, eller ljög jag nu igen? kanske. man får vara rädd va? va tycker ni?

ska bli skönt att träffa nån läkare eller nått sånt snart, så jag får en riktig diagnos, de känns ganska pinsamt att skriva det här även fast ni inte ens vet vem jag är. aja skönt att skriva av sig lite.. känns ganska mobbat att prata om det här med mina vänner och familj, känns som dom överdriver alltiing, eller de e nog jag som gör så dom överdriver det.

va tror ni jag kommer få för diagnos, försök leka doktor o hjälp mig så är ni snälla.

hare bra alla :)
Mer
17 år 5 månader sedan #55101 av Jaga
Svar från Jaga i ämnet diagnos o sånt
ja broshan du får vara rädd :) upp med huvet.