Äntligen!!

Mer
17 år 4 veckor sedan #72616 av Fizzle
Äntligen!! skapades av Fizzle
Äntligen ser jag lite ljus i mörkret.

Har legat inne ett par gånger efter att rösterna manade på mej att ta livet av mej o det var det enda som mina tankar upptogs av.

Lade in mej o fick höjt alla mediciner o mår nu mycket bättre!
Äter 4 st Litium o 15 mg Abilify, Xanor Depot dagligen ;)

Känner mej pigg, o lugnare.
Fortfarande jobbigt med sonen osv, men har bestämt mej att se om jag kan få en stödfamilj, det kan ju aldrig skada.
Vet hur roligt Jonte (min son) har tillsammans med andra, så det vore bara bra för honom också.

Vet bara inte hur man gör för att ordna det?
Någon som vet?


Hur som helst, så mår jag mycket bättre nu o alla tankar om demoner osv finns kvar, men väldigt långt borta ;)

Kram//J
  • Besökare
  • Besökare
17 år 4 veckor sedan #72621 av
Svar från i ämnet Äntligen!!
Vad kul att höra att du mår bättre :D
Socialtjänsten borde kunna ordna en stödfamilj åt din son.
Mer
17 år 4 veckor sedan #72622 av Saari
Svar från Saari i ämnet Äntligen!!
Jag blir så glad att höra att det finns ett ljus där i mörkret! Du anar inte! Och att medicinerna funkar och är rätt äntligen, åhåhåh... Jag blir för sprallig för att kunna skriva älskade :*
Mer
17 år 4 veckor sedan #72623 av Galen
Svar från Galen i ämnet Äntligen!!
Du är inte ensam. Det är många som har problem med röster. Hoppas att du fortfarande mår bättre. :)
Mer
17 år 4 veckor sedan #72648 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Äntligen!!
Roligt att höra att du mår mycket bättre nu. Du måste nog kontakta socialtjänsten i din kommun för att få en stödfamilj till din son och det kommer säkert inte att vara några problem att ordna detta.
Mer
17 år 4 veckor sedan #72680 av Geta
Svar från Geta i ämnet Äntligen!!
Att du inte fått en stödfamilj för länge sedan.
Det måste vara betungande att ha ansvar för att andra ska må bra, när man samtidigt själv krisar.