EMDR

Mer
16 år 5 månader sedan #100309 av maya
EMDR skapades av maya
Hej! Har kommit i kontakt med en psykoterapeut som vill testa en metod kallad EMDR på mig. Det är visst någonting med ögonrörelser. Någon som vet något om detta?

En annan fråga - hur vet man att alla som skriver här är dem de uppger sig vara? Tänk om det är läkare el dyl som vill spionera på oss??

//maya
Mer
16 år 5 månader sedan #100324 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EMDR
Nja, jag har aldrig hört en terapeut göra några sådana tester. det är dock så att sylviaplath skall genomgå neurologiska tester med tester på ögonrörerelser och i det kan ligga psykologisk test, förutom rent vetenskapliga metoder!

förövrigt vet jag att min egen psykiatriker läser på den här sidan! Han var faktiskt före mig här! han tipsade om viska i samma vecka jag själv hade hittat hit och registrerat mig!

Jag skiter fullkomligt i vad överhögheter tycker om vad jag skriver och vad de får reda på om mig! jag kan inte vara annat än jag själv. Jag är bara den jag är!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
16 år 5 månader sedan #100328 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet EMDR
Men Nisse! Du är inte kuvad! Du vet inte hur ordet stavas! Jag avundas dig som kan stå för den du är! En alkis! Inget illa ment! Men jag har problem 2 ggr i veckan och det är ta me fan ett gränsfall! Men Nisse den som försöker bestämma över dig är som du och jag en vanlig människa.

Vissa har en maktstruktur inom sig! Men när dem lär känna en människa närmare, då ändrar dem ofta uppfattning.

Vars är världen på väg?
Mer
16 år 5 månader sedan #100332 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet EMDR
Jocke! dags för egen tråd! Denna tråd är mayas! Ber om ursäkt maya!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
16 år 5 månader sedan #100361 av maya
Svar från maya i ämnet EMDR
Tack nissegossen :)