Magnetstimulering ev. mot Schizofreni

Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1173965 av Richard
Beställ neodymmagneter; www.kjell.com/se/produkter/hem-kontor-fr...-12-mm-6-pack-p50071

Elektromagneter kan man bygga av järnbitar o koppartråd; www.biltema.se/fritid/tradgard/stangsel/...oppartrad-2000041403

Så kan man experimentera fram nått...
Man använder naturligtvis ett batteri, det kan vara farligt att koppla 240 volt i huvudet...
Men får testa på sig själv, för man är inte så taskig att man experimenterar på katterna...

När min pappa forskade så injicerade dom möss med ett radioaktivt ämne, i form av en medicinmolekyl, för att sedan doppa mössen i flytande kväve.
Sedan hyvlade dom mössen i skivor för att kolla vart det radioaktiva medicinen har satt sig.

Det gör man inte med sina katter!
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 8 månader sedan - 4 år 8 månader sedan #1174008 av Nissegossen
För att förstå denna som går till Wikipedia
sv.wikipedia.org/wiki/TENS

Här kan ni köpa den.
www.medistore.se/category.html/tens
Den ryggortoped kirurg jag tittade med henne på plåtarna av min rygg. vi sade båda vi opererar inte mig. Dock hon sade du kan få en kortisoninjektionen där jag sade nej! Det förstör kroppen på sikt i det läget funderade jag på TENS. Men brydde mig aldrig ischias i vänster ben var jag ute satte jag med den pall jag alltid har med mig när jag går ut från lägenheten. Är det bara ståplats på bussen sätter jag mig där jag står, tvingar ingen som sitter på handikapp plats att resa på sig. En som gick på konstgjorda ben han var ung satte sig på handikapplats varpå en gammal kvinna ondgjorde sig och sade till honom res på dig jag är gammal och jag vill sitta han satt kvar, när han reste på sig drog han upp byxbenen och visade och sade tack för det!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 4 år 8 månader sedan by Nissegossen.