Aldrig mer

Mer
17 år 1 vecka sedan #73792 av mopa
Aldrig mer skapades av mopa
Idag var jag med min kontaktman till kontaktgruppen. Det var fruktansvärt....det var fullt av människor där....jag fick panik...var tvungen att gå ut. Men jag genomled kaffet...alla pratade samtidit....det blev till ett oväsen...kunde inte höra vad nån sa. Rösten i huvudet kom igång....
Jag fick totalpanik...så vi fick åka därifrån. Väl hemma blev jag så illamående att jag spydde.
Så jag säger...aldrig mer...aldrig. :cry:
Mer
17 år 1 vecka sedan #73793 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Aldrig mer
Synd att kontaktgruppen inte var bra för dig... hoppas att du kan få kontakt med andra människor på ett sätt som passar dig... kanske du kan träffa folk en och en eller bara några åt gången...
Mer
17 år 1 vecka sedan #73807 av mopa
Svar från mopa i ämnet Aldrig mer
Ja, kanske framöver, vet inte. Min rädsla för människor är nu ännu värre än förut. Skulle aldrig gått med på det här...men min km övertalade mig.
Mår fortfarande illa, rösten håller inte tyst...har tatt en xanor...får se om det lugnar sig.
Mer
17 år 1 vecka sedan #74066 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Aldrig mer
Mådde du bra när du gick dit? Om du mådde bra kanske det blev för mycket intryck för dig där. Kanske går det att pröva igen, när det är lugnare där. Bra av dig att pröva i alla fall för det är ju svårt att veta hur man reagerar annars.
Mer
17 år 1 vecka sedan #74078 av mopa
Svar från mopa i ämnet Aldrig mer
Jag hade ångest o var nervös innan vi åkte dit.
Mådde dålit resten av den dagen. Jag hade den där känslan av att det var överfullt i huvudet.
Men nu har jag prövat iallafall.