Avis på polare

  • Tjej 25
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 11 månader sedan #125797 av Tjej 25
Avis på polare skapades av Tjej 25
Hej. Jag känner mig så jäkla avis på mina gamla polare. En ska gifta sig och en har barn och man - och dom e i samma ålder som mig.
Själv går jag runt och mår mer el mindre dåligt och har rätt dålig själv
känsla. Fan! Jobbigt! Jag vet, man ska inte jämföra sig...
Mer
15 år 11 månader sedan #125826 av ak
Svar från ak i ämnet Avis på polare
Natural selection. :)
Mer
15 år 11 månader sedan #125828 av mopa
Svar från mopa i ämnet Avis på polare
Om du bara är 25 år? så har du tiden på dig. Den rätte dyker kanske up där du minst anar. Man behöver inte rätta sig efter mallen, med villa,volvo, o vovve.
Tro på dig själv, o jämför dig inte med andra. Lycka till.
Mer
15 år 11 månader sedan #125945 av Tikki
Svar från Tikki i ämnet Avis på polare
Tack för svaren!
  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 11 månader sedan #125978 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Avis på polare
jag är 25 jag med har gammla kompisar som är lika gammla som mig som jag inte har kontakt med längre och dom har familj och barn och hela köret.. jag är inte ett dugg avundsjuk på dom. jag lever det livet jag lever och det är det jag har räknat med att leva ända sedan jag var ung.
det ända jag tycker är träligt är att jag ska få alla psykiska sjukdommar och råka ut för saker så man blir helt handikappad och inte dom. jag skulle villja ha familj & barn det tror jag skulle vara kul, men jag vill inte bli någon svensson
Mer
15 år 11 månader sedan #125979 av Kickan
Svar från Kickan i ämnet Avis på polare
Fick barn när jag var 38. Medelålder för första barn i Stockholm är 30 år för kvinnor och 33 för män. Om det är medelåldern kan man gissa att det finns väldigt många som är äldre än 30.

Ta det lugnt. Du har tid på dig. Jag känner ingen i min nära omgivning som fått barn före 30! Några har till och med väntat till 40.