Hur tänker ni kvinnor?

  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #140638 av aivo
Hur tänker ni kvinnor? skapades av aivo
Ja är en intelligent anständig man i mina bästa år. Har inga problem att träffa nya vänner eller umgås med folk. Får väldigt lätt vänner. Ja är bara ärlig och mig själv så ler hela världen mot mig.

Men ja har en stor bult i vägen.. det är kvinnor. Alltså jag vill ha en tjej men även tjejkompisar. Killkompisar har jag överflöd av :P

Men det är så himla komplicerat..

den gyllene regeln fungerar inte! det är det enda ja har att gå på gällande sociala situationer med obekant folk!

typ om jag är snäll och hjälpsam mot en tjej så är hon avvisande och kall tillbaka. Det är en ekvation ja inte kan lösa. Gör jag samma mot en man så är han snäll och hjälpsam tillbaka. Vad kan detta bero på? Ja blir tokig på detta...

Vad tror ni kvinnor att detta beror på? :cry:

(ska säga att detta inte stämmer in på alla kvinnor, utan bara en del)
Mer
15 år 9 månader sedan #140647 av mopa
Svar från mopa i ämnet Hur tänker ni kvinnor?
Jag är ofta avvisande både mot killar o tjejjer, jag är totalt socialt handikappad, så det har blivit ett sätt att skydda mig.
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #140651 av aivo
Svar från aivo i ämnet Hur tänker ni kvinnor?
aha okej..

men en tjejkompis sa att det nog berodde på att just dessa tjejer var vana att bli stötta på och därför avvisar män i regel. Så svar på frågan har jag nog egentligen fått
Mer
15 år 9 månader sedan #140652 av AnnKatarin
Svar från AnnKatarin i ämnet Hur tänker ni kvinnor?
Hon kanske är osäker på sig själv? Jag har en tjejkompis som har många killkompisar och det verkar inte vara något problem. Fortsätt att vara trevlig och fall inte för att bli en suris.
  • aivo
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 9 månader sedan #140654 av aivo
Svar från aivo i ämnet Hur tänker ni kvinnor?
okej! jo jag tror det är en nyckel att undvika att bli bitter
Mer
15 år 9 månader sedan #140659 av Potte-Boa Jösse
Jag har fortfarande svårt att förstå vad man använder en flickvän till.
När jag kommit på det, då ska jag skaffa en.