Varför kan ingen snäll kille falla för mig?

Mer
15 år 6 månader sedan #153137 av Hummlann
Jag har sedan jag flyttade hemifrån för 5 år sedan genomgått 3 olika förhållanden där alla har varit med förlovning. Nu i mitt nuvarande förhållande så har jag lyckats gå och gifta mig..

I alla fall så är det något som gått igen i alla förhållanden jag har haft och det är att killarna har varit elaka mot mig.. :( På ett eller annat sätt. Nu i mitt nuvarande äktenskap är jag tillsammans med en man som bär på mycket ilska och aggressioner - tyvärr.

Jag vet att jag snabbt kan hoppa in i ett förhållande och att det är en brist hos mig. Men något jag känner på mig är att jag inte kan vara mottaglig för snälla och omtänksamma killar. Eller?

Jag förstår inte varför inte någon snäll kille kan falla för mig.. *Suck*
  • wico.
  • Besökare
  • Besökare
15 år 6 månader sedan #153151 av wico.
Det kanske är så att det är du som inte faller för snälla killar. I så fall kan det bli jobbigt att hitta någon som är snäll... .?
Mer
15 år 6 månader sedan #153152 av Hummlann
Ja det kan mycket väl vara så! Tyvärr.. Jag faller ju lätt in i förhållanden utan att blinka.. *suck*

Men men.. Jag får dras i detta äktenskap som jag är i nu!
Mer
15 år 6 månader sedan #153156 av Nissegossen
Du, jag har detta under varje inlägg jag skriver, titta på vad jag skriver om humlan! :lol:

Motto;Störst av allt är kärleken! Lever för viska!
Love is sweet and Humble as an Hunble bee instaed of an Humwee!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 6 månader sedan #153157 av Geta
Det låter som förr i världen då man fick "dras" med
äktenskap i både 50 och 60 år då det hängde på
försörjningen.
Mer
15 år 6 månader sedan #153158 av Hummlann
:rolleyes: Mm kanske det.. :)


Anledningen till att jag inte lämnar honom är att jag är rädd för min ekonomiska situation, sedan skrämmer ensamheten mig... :(