Kärlek på tåget eller?

Mer
13 år 10 månader sedan #312022 av iprenmannen
Detta kan jag ju berätta om. Jag reste själv runt med mitt sommarkort en ledig helg. Hade jätte trevligt och kände mig glad. Påväg hem så sätter sig en tjej bredvid mig på tåget. VI snackar hela vägen hem då hon skulle hälsa på en kompis som bodde på samma håll som jag kommer från. Innan vi klev av tåget tog jag chansen och frågade om vi inte skulle fika vid ett annat tillfälle. Hon svarade ja och jag gav henne mitt nummer. Sedan skiljdes vi åt. Det har nu dröjt ett en vecka och jag har inte hört från hon. Ja så kan det gå. Funderar om jag skulle frågat efter hennes nummer istället. Då kanske skulle hänt något. Fast det känns ju inte rätt eftersom jag inte visste om hon var singel.
Mer
13 år 10 månader sedan #312026 av Geta
Svar från Geta i ämnet Kärlek på tåget eller?
Det var med spänning som jag läste din berättelse.
Tjejen har kanske tagit betänketid på sig....
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 10 månader sedan #312028 av trance
Svar från trance i ämnet Kärlek på tåget eller?
härligt, det är inte varje dag sånt inträffar :) men tänk på att hon kanske har fått nummer av ytterligare 10 killar den senaste tiden. medan du väntar på att hon ska höra av sig kan du upprepa samma process 10 gånger till med 10 andra tjejer/killar. då kanske du får EN dejt, bara genom att ragga på folk på tåget. det är så man får tänka, man får vara krass och inse att det inte nappar jämt. jag tror inte kärlek är nåt som infinner sig, man får söka upp den själv.

sådär är det med mina ryskastudier. jag VILL så gärna att VARENDA glosa jag pluggar in ska fastna för all framtid, men vissa försvinner medan andra stannar kvar. det är de som jag ser upprepas på andra ställen som etsar sig fast medan de ovanligare orden inte fyller någon funktion och raderas ur minnet.
Mer
13 år 10 månader sedan #312032 av iprenmannen
Wow trance läser du ryska. Är riktigt imponerad.

Förstår jämförelsen och håller med dig på den saken. Man kanske får gå till kupé till kupé och sluta med lokföraren. He He
  • trance
  • Besökare
  • Besökare
13 år 10 månader sedan #312039 av trance
Svar från trance i ämnet Kärlek på tåget eller?
ja, men tänk på att det är DITT liv, jag menar om du raggar på nån gör du det ju för din skull, inte för nån annanns. så om man får nobben är det deras förlust som inte insåg bättre. fast jag kan bli jävligt frustrerad ibland över idioter som har nobbat mig trots att det varit helt uppenbart vilket kap jag är, jag menar det är inte så att såna som jag växer på träd och så VET man att jag är HELT i deras smak och ÄNDÅ nobbar de mig förmodligen för att de är så jävla fega och rädda. sånt stör mig enormt.