singel igen då....

Mer
13 år 6 månader sedan #343173 av Shangikoya
ja idag när min så kallade pojkvän ringde mig så började han att tjafsa och jag sa att jag inte kan prioriterar honom varje helg...och då sa han i telefonen "du är ju sjuk i huvudet"..och då brast det för mig..så jag la på luren...

bara för att han inte har vänner och några hobbies så kan han bara inte tvinga mig att prioritera honom hela tiden...jag har massa vänner, hobbies, aktiviter och reser omkring....och gör en hel saker utanför hemmet....har ju en hund och sånt...

visst så träffades vi ju rätt ofta ändå tycker jag....och så tycker han att han har gett mig en massa saker och sånt men jag har ju inte bett om det precis....det har ju varit hans val...

men jag ska inte låta han förstöra mitt liv...

ska gå vidare med mitt liv!!!!

ville bara skriva av mig...
  • vnv
  • Besökare
  • Besökare
13 år 6 månader sedan #343175 av vnv
Svar från vnv i ämnet singel igen då....
Låter som rätt beslut, Shangi!
Lev Ditt eget liv.....

:hjärta Shangikoya :hjärta

/vnv
  • Frankie
  • Besökare
  • Besökare
13 år 6 månader sedan #343194 av Frankie
Svar från Frankie i ämnet singel igen då....
Det är ditt liv, Shangi. Det är du som bestämmer, inte han! :hjärta
Mer
13 år 6 månader sedan #343230 av islaa
Svar från islaa i ämnet singel igen då....
tror det är väldigt viktigt att båda har egna liv för att förhållanden ska rfunka, iaf är det så för mig... orkar inte leva i nån sorts symbios med min partner
Mer
13 år 6 månader sedan #343266 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet singel igen då....
Det var dåliga nyheter. Jag har inga råd att komma med, då jag aldrig levt i ett förhållande. Hoppas du inte börjar må sämre bara.
  • Besökare
  • Besökare
13 år 6 månader sedan #343274 av
Svar från i ämnet singel igen då....
Passar på att låna tråden litegrann för att jag orkar inte skapa en ny tråd om singelskap, ensamhet, bilda familj m.m.


Varför är det så många olika människor som jag träffat i olika sammanhang i mitt liv som frågar just:
"har du nån flickvän" - "har du barn" - "är du tillsammans med någon" och "varför skaffar du inte en flickvän" - "ska du aldrig skaffa flickvän och barn" - "varför? varför inte?" osv.

De flesta människor verkar ha ett enormt stort behov av att dela sitt liv med någon annars så är man misslyckad och har inte uppnått något eller är för fin och självständig av sig annars så är man onormal, avvikande, excentrisk och passar inte in.

Känner många som har barn, hafft barn och vill ha barn...

Jag är INTE rädd för eventuell relation med en framtida blivande kvinna, men jag förstår ICKE detta hetsande att man SKA ha en flickvän och man SKA skaffa barn annars så är det något fel med en ???

Hjälp mig gärna att förstå!