singel igen då....

  • Besökare
  • Besökare
13 år 6 månader sedan #343304 av
Svar från i ämnet singel igen då....
Du har svikit honom, man ska prioritera sin närmaste.
Mer
13 år 6 månader sedan #343306 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet singel igen då....
Jag tycker att du gjorde rätt som la på luren, när han var så oförskämd mot dig. Vad gör du om han ber om ursäkt och vill reparera ert förhållande?
Mer
13 år 6 månader sedan #343459 av Shangikoya
Svar från Shangikoya i ämnet singel igen då....

Gäst skrev: Du har svikit honom, man ska prioritera sin närmaste.



jag sa till honom att jag prioriterar mig själv i första hand att jag måste se till att jag mår bra...kan inte leva annorlunda för att han vill det...e det fel???
Mer
13 år 6 månader sedan #343460 av Shangikoya
Svar från Shangikoya i ämnet singel igen då....

Admin1 skrev: Jag tycker att du gjorde rätt som la på luren, när han var så oförskämd mot dig. Vad gör du om han ber om ursäkt och vill reparera ert förhållande?


han kommer inte att ringa och be om ursäkt och vill repera vårt förhållande för att hans sista sms som jag inte svarade på så skrev han "hej då för alltid!"

men jag är inte ledsen över det...han måste förstå att jag måste sätta mig i första hand och det han sa sårade mig.....
Mer
13 år 6 månader sedan #343514 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet singel igen då....
Naturligtvis med de svårigheter du har haft, så måste du prioritera dig själv i första rummet. Detta är bäst för honom också för annars orkar du troligen inte alls med honom. Har din pojkvän några egna problem?
Mer
13 år 6 månader sedan #343629 av Shangikoya
Svar från Shangikoya i ämnet singel igen då....
han hade sina problem...eller han har inga vänner, inga hobbies..jo ishockey.....han ville att jag skulle droppa allting jag hade för hans skull....men eftersom jag gör en hel del med mina vänner och mina aktiviteter så måste jag ju få göra det jag gör...och inte att han ska få styra och ställa hur mitt liv ska vara...