ring mig

Mer
18 år 5 månader sedan #28519 av Mesmerize
Svar från Mesmerize i ämnet ring mig
Asså du behöver ju verkligen hjälp. Skriver typ 10 helt oförståeliga och osammanhängande inlägg om absolut ingenting.

Förresten vad är det där stilnoct? Ere nått knark eller en medicin eller både och?
Mer
18 år 5 månader sedan #28522 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ring mig
Vad Stilnoct är får du fråga Undrande. Han hade ju en tripp på det igår.

Vad jag själv vet om Stilnoct är att det är ett sedativ, som man står på för att kunna sova. Jag har själv inte prövat den, men det skulle inte förvåna mig om den blir narkotika klassad.

Jag hade en gång Mogadon, en insomningstablett, skitgo om man lät bli att sova på den, den vill inte jag ha igen.

Hade en läkare som sade på min fråga om jag kunde få den, hur många vill du ha?

Jag svarade största storleken på burk, det var 1000 st avsett för sjukhusbruk. Han sade; det är lika bra att ta till rejält. Samma dag stod jag där med burken.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #28537 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet ring mig
Stilnoct är ett benzobesläktad preparat. är narkotika klassad. och kan vara väldigt beroendeframkallande. i högre doser än ordinerat är dubbelseende vanligt. har nästan samma "drogeffekt" som imovane/zipoklone.
Mer
18 år 5 månader sedan #28565 av leva
Svar från leva i ämnet ring mig

Undrande skrev: hehe, det e ju det som e meningen...

Tycker nog det finsn riktigt attraktiva kvinnor på viska om man jämför.
Sexiga, unika, levande, jag tänkte på det igår, jag vil ite vara vanlig.
Det vil jag bara när jjg hamnat mit i mafian o allt stressar jämt.

Jag ska ta det coolt, blir bara 3
tror jag
jag ska missbruka, haha, vara OOOlyydig.
Fyyyyyy på mig.

Ibland kan jag tänka att när jag närmar mig 80 år (om jag lever och har hälsan) då ska jag prova på allt som är förbjudet, för att känna att jag inte missat nått i livet.
Mer
18 år 5 månader sedan #28575 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet ring mig
Suck.. =seniorbehandling

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 5 månader sedan #28596 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet ring mig
Abzu: ;)
Klart!
Men vad är farligt? Det var bara 3 pyttepyttepiller. Amazing hur de tar efter bara 2+. Men det är barea dubbel "askdos" för mig, mao, inget speciellt dödigt eller ens farligt. Jag hittar på för mycket dumma hyss o fånar mig kanske, men med mitt ganska tragiska patetiska liv kan det vara ett OK byte.

Mezmirize: Nej, jag behöver pengar så jag kan gör vad jag vill utan att fundera på om ngn tycker jag behöver hjälp för att bli anpassad så jag sa orka med ett dumliv som visserligen kognitivt kan ses som vettigt, vad är valet, men ändå, nejnej. Drömmen är ju inte att anpassa sig, utan bli sant djupt älskad för den, möjligen pajazzo, man är.
Du vet vad de sa, "only the fool tell the truth".
Om du inte förstår, ange alla alternativa tolkningar, tänk på hur tankarna kan gå med och utan moral och åsikt, ur alla möjliga vinklar.
Jag behöver sannerligen ändå hjälp, mot mitt närmast konstant ledsna hjärta, har du ngt tips?

Nissegossen: Mogadon är helt annorlunda. Som nitrazepam. Det och rohypnol är mer kroppsförlappande, detta är hypnotika. Om du inte testat den har du ngt underbart framför dig om du inte blir rädd, Du blir som hypnotiserad. Jag har svårt att kliva i sömnfönstret annars.


Interlude: Dubbelseende? Jaa, men om man får det man vet ju av vad, ju, som att supa för hårt men troligen mildare mot kroppen. O beroendet tycker jag inte är farligt, viss psykologiska faktorer blir ju jobbiga, sömnförnstret kryper ju ihop igen o man får stå ut med verkligheten o tråkeriet. Tuffa på i den matrialistiska världsåskådnigen.

Leva,: Nej, det går inte, när man är 80 pallar inte systemet om du inte är invand, det som inte dödar härdar. Ta man två o ger köksstolen en timme svajar det bra, man får usel balans främst och sen är det lite jobbigt ed at kunna se bubbelt, men det e bara att blunda med ena ögat o styra med andra pekfungret.

Jag har ju fel i rätt o felkänslan, inte i hjärtat, men i "samhälle-lagboksrespektdelen". Har misstänkt jag var psykopat, men det är jag faktiskt inte, men jag kan välja ett ganska likt tankesätt, när förnuft och känsla gemensamt verkar säga att det är klokt.
Jag ser det mer som att jag gillar läget o gör det bäst möjliga i just den sekunden