Elaka tjejer.

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #31129 av Exocet
Elaka tjejer. skapades av Exocet
Jag har haft otur att de tjejer jag varit tillsammans med har jag haft svårt att komma övernes med. Den sista jag hade och jag hade ett bra sexliv, men vi bråkade om allt annat. Vad ska man satsa på för typ av tjejer när man är psykiskt störd? Det måste väl finnas några tjejer som är lite snällare än de jag träffat på?
Mer
18 år 3 månader sedan #31713 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Elaka tjejer.
Jag träffade tjejer som var lite för märkvärdiga och snygga förr. Idag tycker inte jag att utseendet alltid är det viktigaste. Om jag någon gång träffar en tjej så ska hon vara rejäl och empatisk som stöttar mig oavsett om jag är svag eller stark.
Mer
18 år 3 månader sedan #31718 av flisan
Svar från flisan i ämnet Elaka tjejer.
Hej

Jag vet inte var man kan hitta trevliga tjejer.
Jag undrar var man kan hitta trevliga killar.
Det låter som du har haft otur Fredric, hoppas att du träffar någon som är bra för dig...

Att träffa någon som är rejäl och empatisk det drömmer nog alla om. Att hitta någon som är stark när man är svag...

I bland kan det kanske vara lättast att leva ensam iaf i vissa perioder. Men det är ju alltid viktigt att ha bra vänner som man kan umgås med. Det är iaf viktigt för mig, annars vet jag knappt hur jag skulle klara mig.

Om man träffar någon som också mår dåligt kan det kanske vara en fördel i bland om man kan stötta varandra. Men man kanske får göra upp något slags "kontrakt" på vad förhållandet ska gå ut på. Eller vad den andre ska ställa upp på när det gäller stöd och omsorg och när man ska hänvisa den andre till professionella. För jag antar att det lätt kan bli så att en part känner sig överbelastad om den andre är sjuk.

Men det är nog svårt detta med partner för alla...det är väl därför så många lever ensamma i dag. Man har inte samma tolerans...

Utseendet har ju helt klart lägre prioritet iaf för mig. Det viktigaste är ju trots allt insidan, fast det är klart att det är ju utseendet man ser först....
Mer
18 år 3 månader sedan #31720 av Jeff
Svar från Jeff i ämnet Elaka tjejer.
Flisan

Jag och du skulle kunna träffas om du känner för det. Dom flesta säger att jag ser bra ut. Är väl lite mer sliten nu än vad jag var för ett par år sedan.
Mer
18 år 3 månader sedan #31920 av flisan
Svar från flisan i ämnet Elaka tjejer.
Tja, why not?

Skicka ett PM till mig, så kan vi snacka mer...

Beror lit epå vart du bor och så...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 3 månader sedan #31922 av
Svar från i ämnet Elaka tjejer.
tänk om jag kunde tro...
men det går inte..nää..riken är enrom..jg äh,