Förhållande

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34900 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Förhållande
Jag vill träffa en snäll och mysig tjej eller tant bara...
Som har något i huvudet också, och som kanske kan hjälpa mig med mina problem.
  • vnv
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34908 av vnv
Svar från vnv i ämnet Förhållande
Även jag längtar efter att dela mitt liv med en tjej. Men jag jobbar ju inte aktivt för det och jag är ganska rädd för alla krav på att bilda familj och liknande.... Får väl börja som Särbo.

Den som lever får se...

mvh
vnv
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34921 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Förhållande
Jag tror inte jag vill ha några barn...
Kanske kan tänka mig ta hand om andras barn, men inte skaffa några själv...
Jag kanske är steril eftersom jag har Asperger?
Mer
18 år 1 månad sedan #34923 av Amanita
Svar från Amanita i ämnet Förhållande
Min tjej träffade jag på ett forum, vi blev jättebra kompisar med en gång och hade samma intressen på alla plan. Jag säger till alla med en gång att jag är schizofren, och säger man det lite i förbifarten ungefär som om man hade huvudvärk så säger de ofta "jasså, jaha", och många tycker det till och med är intressant. Plus att de ofta uppskattar att man är ärlig också. Alla människor har liksom problem på ett eller annat sätt, däremot gäller det ju att balansera sina problem så man inte bara lastar över ett flak med problem på någon annan. Balans är viktigt tror jag i alla relationer, det gäller att ge lika mycket som man tar emot.
Mer
18 år 1 månad sedan #34925 av Anki
Svar från Anki i ämnet Förhållande
Fredric, varför skulle du vara steril för att du har Asperger?
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #34928 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Förhållande
OK. Det är inte säkert att det är så. Det är bara något jag tror, inget jag vet...
Men som jag sagt i ett tidigare inlägg, varför skulle jag vilja ha några barn, jag kommer ju inte kunna betala för dem som det ser ut just nu...
Och det tycker jag att man ska kunna. Då är det väl bättre om jag träaffar en äldre tjej som inte kan bli med barn?