Jag tror jag ska börja dejta min kurator

Mer
7 år 2 månader sedan #908274 av Maxjohan1983
Det finns ju typ 3,5 miljarder andra kvinnor att dejta? Måste du dejta just henne? Låter inte bra i mina öron.

“Give me six hours to chop down a tree and I will spend the first four sharpening the ax.”
- Abraham Lincoln
Mer
7 år 2 månader sedan #908361 av Admin1
Avråder.
Mer
7 år 2 månader sedan #908365 av Geta
[youtube:17pz2gvl]C1E5iY6n1xk[/youtube:17pz2gvl]
Mer
7 år 2 månader sedan #908387 av memphis
Jag vet en kurator som blev tillsammans med sin patient. Vet inte hur hon löste det hela men de har i vart fall varit tillsammans i ca 15-17 år nu. Hon är lite av en sociopat. Tycker att hon inte behöver följa regler, men andra ska göra det. Hon är också bossen i förhållandet helt klart. Men om de trivs tillsammans så blev det väl ändå ganska bra.
Mer
7 år 2 månader sedan #908406 av Nissegossen
Grabben ni har möts genom hennes jobb och det innebär att du enligt lag kallas för att du är i en beroende ställning till henne och det är då förbjudet för henne att ha en relation med dig.

Antingen får du byta mottagning där hon inte är din kurator, då går det bra att dejta dig med henne. Eller hon får byta anställning

Suck! Du får i det här läsa vad som står i lagen, jag hjälper dig inte att söka på det.

Dejtar ni och det kommer fram förlorar hon jobbet för det första, sedan kommer herr/fru polis och det blir ett rabalder och hon får betala böter, men tror ej fängelse.

Håll dig borta, då får det i så fall vara på hennes premisser och att hon tar initiativet

Försök dig inte heller på att syssla med utpressning mot henne, det skulle straffa dig med fängelse som påföljd

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 2 månader sedan #908407 av Nissegossen
Förövrigt går jag inte mellan en man och hans kvinna, där är synnerligt vanligt att om man gör det, kommer han att bli skitförbannad på dig, för att ni har en affär bakom hans rygg, där kan det sluta med vad som helst.

Det finns fler kvinnor, varför just hon?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum