hjärtesorg.

Mer
17 år 11 månader sedan #39952 av Interlude
hjärtesorg. skapades av Interlude
jag är så trött på det här, att det går upp och ner hela tiden.

ibland känner man en svag känsla av glädje. den försvinner snabbt och det är mer ångest och smärta. har tagit massa medeciner men inget hjälpt. jag har en sån jävla otur med killar, även fast jag är vad andra skulle säga skitsöt tjej. jag tror jag skrämmer bort dom tyvärr. dom lämnar mig alltid. min läkare vill ta oanmälda drog och alkohol tester på mig. jag hatar henne.
vilka tabletter kan ta bort hjärtesorgen?
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #39956 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet hjärtesorg.
FÖRLÅT MIG INTERLUDE! Men jag vill bara vara medmänniska nu, men det piller som hjälper heter mognad.

Den kommer inte automatiskt, utan man kanske måste välja bort partnerskap med ngn annan, för att man inte
kan ta saker och ting som det är, utan man kanske överarbetar situationerna.

Det är svårt att vara naturlig ibland!

Oanmälda drog och alkoholtester kan medföra konsekvenser, men viken inriktning väljer du på ditt liv? Vi alla måste tyvärr välja, vad vi känner är viktigast i vårt liv!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #39967 av Interlude
Svar från Interlude i ämnet hjärtesorg.
om det är mognad som är pillret då har jag en lång väg att nå dit. jag är inte mogen, jag är barnslig och överdramatsik.

jag kan väl vägra ta tester?
Mer
17 år 11 månader sedan #39968 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet hjärtesorg.
Om du vägrar ta tester tas de antagligen som positiva...

Jag tycker du har mognat en hel del under den tid du har skrivit på Viska... hoppet är gott, Interlude!!!
Mer
17 år 11 månader sedan #39971 av flisan
Svar från flisan i ämnet hjärtesorg.
För din egen skull är det nog bäst att gå med på att ta testerna. Jag tror att du kommer att kunna klara de konsekvenser det får. Först kanske det känns som mattan rycks bort under dina fötter, du tappar den trygghet du haft. Men det är ingen sann trygghet, du får kämpa för att hitta den på annat håll. Det går. Det finns de som klarat det och vem har sagt att inte du ska vara en av dem?
Mer
17 år 11 månader sedan #39985 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet hjärtesorg.
Jag tycker att du skall gå med på testerna, eftersom du är nog tvingad till det. Se det som en möjlighet att bli kvitt pillren och alkoholen samt ett sätt för dig att behålla ditt jobb, som du tycker så mycket om. Som Isa-Alise tycker jag också att du har mognat och att du befinner dig på rätt väg. Det ser trots vissa problem ändå hoppfullt ut för dig. 75 % av de med borderline tillfrisknar.