Inte en mor...

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40667 av Exocet
Inte en mor... skapades av Exocet
När jag påtalade för min kvinnliga 46-åriga kontaktperson att jag fått kontakt med en 51-årig kvinna via en sexannons så blev hon arg och skrek att det är ju inte en mor du ska ha.
Jag har aldrig sett på det så, men hon kanske har rätt.
Jag lät den där kontaktannosnen rinna ut i sanden i alla fall.
Men det är ju inte mitt fel att de flesta kvinnor blir som storasystrar eller mödrar för mig. Eller?
Vad gör jag för fel då?
Jag kan ju inte rå för att jag inte är så smart. Men jag har 42 cm i överarmar.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 11 månader sedan #40674 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Inte en mor...
Du Fredric! Tydligen är du attraktiv bland kvinnfolket? Du har en viss mått av självförtroende. En annan är ju en amatör i jämförelse!

Jag tror inte du kan rå för dem känslor du har, och att du arbetar friskt för att göra ngt åt dina känslor. Du söker kontakt, bra! Men samtidigt bör du kanske komma ihåg, att värdsläget för tillfället är instabilt, och att det påverkar främst kvinnorna! Kvinnorna har en väldigt utsatt roll iom att dem ofta är dem som dikterar villkoren för ett förhållande.

Men problemet här Fredric, är att männen inte har lärt sig hantera dem känslorna som blir resultatet av frustrationer och dylikt. Vi har "bildlikt"
en hel ocean mellan könen. Dem uppfattar saker på sitt sätt och männen på ett annat.

Kunde vi bara läsa in, att prioriteringen främst bör ske mot kvinnor. Om vi lyckas bota dem från deras rädsla mot våld och intimiteter, då kanske den negativa mönstret kan brytas för alla? Det är mycket att tänka på här
men försök intala dig att misstag begår alla, även jag, fast jag inte får det!

Mina misstag baserar sig på att man inte törs utforska källan utan att rädslan tar över för vad andra ska tycka! Jag kämpar för ett frikännande mot de krafter som inte tillåter mig leva som en normal människa.

Jag måste hela tiden ta hänsyn till vad andra säger och det är ohållbart. Tro mig Fredric, du är någorlunda lycklig trots allt med att du har lätt för att uttrycka dig lättsamt och underhållande!

Vars är världen på väg?
Mer
17 år 11 månader sedan #40681 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Inte en mor...
:lol: Du kommer nog att hitta en tjej Fredric...Bli inte så besatt av det bara...Om du nu sen skulle falla för en äldre eller ynge år det din ensak...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40685 av
Svar från i ämnet Inte en mor...
42cm e för fan som båda mina lår!!
Mer
17 år 11 månader sedan #40688 av killergirl
Svar från killergirl i ämnet Inte en mor...
:lol: Ja det är armar det he he
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 11 månader sedan #40708 av
Svar från i ämnet Inte en mor...
Jag vill ha den länken som admin gav innan. Den kontaktsidan för psykiskt hindrade människor.