Varför ingen ska bli ihop med mig!

Mer
6 år 10 månader sedan #943679 av Utomjordingen
ispegelland - ja, jag kan väl på ett sätt förstå Dig!

Att leva i ett par är inte helt fel heller - som jag och min kvinna gör! Det tro jag ingen ensamstående som levt länge ensam kan förstå... .
Mer
6 år 10 månader sedan #943697 av Fantasio
Jag är en politisk frontsoldat och struntar i om jag attraherar kjoltyg eller ej.
Mer
6 år 10 månader sedan #943699 av cecilia76
Jag vill aldrig leva ensam igen. Fast det är tungt att vara i hop med någon för man blir besviken när kärleken inte längre är stark.
  • Besökare
  • Besökare
6 år 10 månader sedan #943729 av
jag är överviktig + att dom flesta blir nog avskräckta när man avslöjar att man har schizofreni..
skulle villja ha en partner. det fanns en tjej på rättspsyk som jag var på samma avdelning på ca 1 år. jättefin tjej och lika sjuk som mig så vi skulle nog passa bra ihopp.. brukar träffa hon ibland för jag tror hon bor någonstans här i samma område som mig.. hon skulle ha mitt nummer förut för hon ville ses och dricka kaffe och fika, men hon hörde alldrig av sig. har bestämmt mig för att försöka ta upp kontakten med henne när jag träffar hon nästa gång. :)
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 10 månader sedan #943748 av Jocke
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS8fteZstyu_yXj7wld-uEXL5kD9QK-GgeEqhlDGovcvDYYs-zS

Kom och tänka på denna tråd, när jag hittade en bild om hur mycket vi klagar på oss själva och utseendet.

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 10 månader sedan #943750 av Geta
Det har inget med utseendet att göra att jag inte är bra på parrelationer. Det är lätt att skylla på utseendet.