hepphopp

Mer
6 år 9 månader sedan #954963 av keer86
Svar från keer86 i ämnet Blir galen
nah det bästa är väl att ta livet av sig så slipper man lida är väl lika bra kanske varför ska jag gå efter era korkade kommentarer har ni aldrig varit kära ?
Mer
6 år 9 månader sedan #954964 av keer86
Svar från keer86 i ämnet Blir galen
all porr är äckligt sex sker i förhållande och när man är gifta inte annars man har bara 1 riktig kärlek i livet
Mer
6 år 9 månader sedan #954966 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir galen
Du avgör dina sexuella problem själv, ingen annan kan göra det åt dig. Som krokus skrev, är tjejen inte tagbar, sök vidare, för mot hennes vilja, gör aldrig det!
Du får ingen respons i detta från mig. Det är ditt problem. Jag har nog av mina egna problem.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #954967 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir galen
Om du tar livet av dig har du inget liv i fortsättningen i resten av evigheten, tänk på det, just nu ser jag mig själv som en lokförare jag träffade, han sade att de som valde att ställa sig framför tåget, var inte hans problem, de hade själva valt det och han kände ingen skuld för det.

Jag brukar säga att jag är inte snäll, även om alla i den krets jag känner, säger att jag är snäll. Det är sant, men det gäller så länge man är på snälltåget, det tar dig fram fort och säkert. Men snälltåget är inte snällt om du ställer dig framför det. Gör inte det. Då har du inget liv i dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #954971 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Blir galen
Ytterligare om du är man, runka av dig.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 9 månader sedan #954972 av Recard2016
Svar från Recard2016 i ämnet Blir galen
Sök hjälpa av psykiatrin (om du inte redan har gjort det) de kan hjälpa dig med mycket. Jag vet hur det e o bara förlita sig på bara en kvinna som inte vill ha med en o göra. Men så småningom inser du att du förtjänar bättre o inte behöver henne, men ta då emot hjälp från annat håll. Som sagt du e fast, vet inte om du vill vara det av någon anledning eller hur det e!?