Går det att vara tillsammans med en psykiskt sjuk tjej?

Mer
6 år 5 månader sedan #993861 av Carmen Al Kebab
Går det att vara tillsammans med en psykiskt sjuk tjej? Jag vill ha den erfarenheten men något säger mig att de är destruktiva och lider nästan varje dag med en stor offerkofta över sig & aldrig vill göra något åt sin situation.

Jag har sett psykiskt sjuka tjejer som kan verka normala på utåt, men vem vet hur dessa människor är "bakom gardinerna" när ingen ser?

Normala tjejer skaffar man hellre barn med tror jag, men jag vill ändå ha erfarenheten av att vara med en psykiskt sjuk tjej... Hur mycket kan det tänkas skilja mellan vanliga tjejer?

Detta är en generalisering, det finns säkert bra psykiskt sjuka tjejer, några stycken här på Viska bland annat, så det ger mig lite hopp.
Mer
6 år 5 månader sedan #993865 av Geta
Vänd på frågan! Vill någon psykiskt sjuk tjej vara ihop med dig? En sådan gnällmåns.
Mer
6 år 5 månader sedan #993866 av Carmen Al Kebab
Skilj på internet och verklighet :mrgreen:
Mer
6 år 5 månader sedan #993867 av Nissegossen
:rotfl

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #993885 av Geta

Carmen Al Kebab skrev: Skilj på internet och verklighet :mrgreen:


Du är alltså inte samma person i verkligheten som på Viska? Det ante mig. Du är bara fejk.
Mer
6 år 4 månader sedan #993893 av Carmen Al Kebab
Det finns saker du skriver på internet som du inte säger i verkligheten, bland annat.