Att få till det och kolla på porr?

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 månader sedan #1012034 av Jocke

charlie2 skrev: Jocke. :P
MEn jag skall inte hota honom eller så för jag vet bättre än så. :P

Jag tänker nog med lite större tanke, men jag känner hur du hänger ut mig, och tror jag kallar dig sexualförbrytare, kommer aldrig på frågan att jag skulle göra det!

Men jag forskar ju kring kommunikation kring hur bilder och filmer kan förmedlas och hur den kan tolkas av båda könen, en del intelligenta påstår att porr trubbar av människors känslor inför det motsatta könet, gäller både män och kvinnor!

Jag är alltså intresserad av samspelet och även kring hur porr kanske kan förklaras som en hjälp mot människors ensamhet och utsatthet? Jag funderar på varför du reagerar så hätskt? Är det inte bättre att sträva efter kärlek istället, hade gått och lagt mig, men så möts jag av denna bild att jag vill kalla ngn sexualförbrytare, helt bortom sans och förnuft!

Jag vill bara med detta säga, jag vill dig absolut inget illa Charlie!

Vars är världen på väg?
Mer
6 år 3 månader sedan #1012102 av charlie2
bra att du inte anklagar mig för det. :flag
för man skall vara jävligt försiktig att anklaga folk för att vara sexförbrytare om man inte vet vad man snackar om. :P
Mer
6 år 3 månader sedan #1012106 av charlie2
jag ser inga problem med att kolla på porr eller konsumera porr rikligt så länge porren inte är olaglig så är det hel ok ju. :tummenupp
HAr man ingen tjej så kan man kolla på porr i sin ensamhet. :dans
Mer
6 år 3 månader sedan #1012110 av charlie2
alla män konsumerar porr skulle jag ha en tjej då så skulle jag nog inte kolla på porr i alla fall. :cry:
MEn nu är det som det är och jag har ingen tjej tyvär. :cry:
Mer
6 år 3 månader sedan #1012141 av charlie2
är man ensam och inte har en tjej så får porr duga. :dans :tummenupp

jag har tv favoriter som jag gillar och det är följande Riley Steele och jesse jane de är jälvigt snygga och gör bra porr. :tummenupp
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
6 år 3 månader sedan #1012230 av Jocke

Jocke skrev:
Jag vill bara med detta säga, jag vill dig absolut inget illa Charlie!

charlie2 skrev: bra att du inte anklagar mig för det. :flag
för man skall vara jävligt försiktig att anklaga folk för att vara sexförbrytare om man inte vet vad man snackar om. :P


Jag har inte yppat ett ord kring sexualförbrytelser kring dig Charlie2! Vet inte var du fick det ifrån?
Det enda jag vet är att kriminella kretsar är intresserade av porrbranschen, dem vill tjäna pengar på detta.
Bara man är medveten om det kan det vara upp till en själv om man vill konsumera porr.

Vars är världen på väg?