Min flickvän gjorde slut nyss...

Mer
6 år 3 månader sedan #1016948 av Richard

Admin1 skrev: Du kanske skulle skicka blommor, som tack för tiden ni varit tillsammans.

Nja, det kanske kan ses som ett försök att få tillbaka henne. Lite för mycket...

Encingnerius skrev: Betyder mupp att man är nybörjare och inte lika smart som andra? Har undrat vad mupp betyder ett tag nu.

Alltså mupp kallar jag de som är inkompetenta inom nått område, t.ex. romantik. Som aspergare ser jag mig som en typisk mupp!

O nej!!! Nu minns jag dejten jag hade för ett par år sen, hade druckit för mycket o började dansa o sjunga typ "Jag är en mupp, manah manah" o gjorde bort mig helt, jag sa rakt ut; -Du, jag är lite kåt på dig. Jag förstår idag inte hur jag kunde bete mig så. Men vi har kontakt på Facebook! Men efter dansen så kallar hon mig mupp.

Kommer ju från TV-programmet "Mupparna".

[youtube]8N_tupPBtWQ[/youtube]
Mer
6 år 3 månader sedan #1016949 av Geta
Vill du inte ha henne tillbaka? Är du glad att det är slut?
Mer
6 år 3 månader sedan #1017004 av Richard
Jag vet faktiskt inte...
Jag vet inte om jag ska ta med det i brevet jag håller på att skriva. Men mina känslor för henne blev ganska svala också eftersom vi knappt träffades... Jag är inte glad att det är slut. Jag hade hoppats på att hon skulle få lägenhet här, o att vi kunde träffas varje dag, då hade jag säkert fått varmare känslor för henne. O det är absolut inte så att jag bara är ute efter sex. Är ganska asexuell för övrigt.
Mer
6 år 3 månader sedan #1017544 av Richard
Fick svar på min "ursäkt", eller nej det var ingen ursäkt, bara en liten förklaring...
Det svaret värmde verkligen!
Mer
6 år 3 månader sedan #1017587 av Encingnerius
:tummenupp.